یک شرکت تیونر آلمانی به نام هوفل (Hofele) از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده: HG 63 که براساس مرسدس G63 AMG ساخته شده تا نظر طیف دیگری از علاقمندان این خودرو را به سوی خود جلب کند.
”براساس پیشبینی هوفل، خریداری نمونه تغییریافته از G63 AMG از این شرکت در حدود 300 هزار یورو (353 هزار دلار) هزینه خواهد داشت.“اولین عامل جالب توجه در این خودروی سفارشی را باید رنگ نقرهای مات بدنه آن دانست که در تضاد با جزئیات کروم مشکی همچون جلوپنجره و بخش زیرین سپر، جلوه زیبایی ایجاد کرده است.
اکنون که به سپر جلو اشاره کردیم، بد نیست به ورودی هوای آن نیز توجه کنیم که نسبت به همین بخش در G63 استاندارد بزرگتر شده و نمایی خشنتر به چهره خودرو هدیه کرده است. رینگهای آلیاژی 24 اینچی غولپیکر و برخی جزئیات فیبرکربنی بدون روکش، از دیگر نکات قابل ذکر در بدنه این G کلاس سفارشی خواهند بود.
هوفل از فضای داخلی محصول جدید خود هم غافل نشده و از رنگ قرمز روشن برای تزئین بخش اعظم این بخش استفاده کرده است. روی صندلیها، زیرآرنجی جلو و پوشش داخلی درها از چرم استفاده شده درحالیکه برای روکش ستونها و پوشش داخلی سقف خودرو، پوشش آلکانترا بکار رفته است.
صندلیهای ردیف عقب نیز به صورت خلبانی طراحی شده و یک کنسول میانی هم بین آنها قرار گرفته که امکان کنترل برخی عملکردها، محفظه کوچک برای قراردادن وسایل و شارژ بیسیم نیز در آن پیشبینی شده است. با توجه به نصب دو مانیتور در پشت سری صندلیهای ردیف اول، سرنشینان عقب از بابت سرگرمی هم شکایتی نخواهند داشت.
تنظیم برقی با حافظه، گرمکن، تهویه و امکان تغییر زاویه پشتی هم از دیگر امکانات درنظر گرفته شده برای صندلیهای عقب بوده ضمن اینکه هوفل یادآوری نموده که به لطف عقب بردن صندلیهای عقب، 10 سانتیمتر فضای بیشتر برای سرنشینان این بخش فراهم شده است.
تیونر آلمانی همچنین درهای عقب را بگونهای تنظیم نموده که با زاویه بیشتری نسبت به حالت استاندارد باز شوند. پس از باز شدن درها، رکاب برقی به یاری سرنشین خواهد آمد تا او را در پیاده یا سوار شدن آسان، یاری نماید.
هوفل هیچ تغییری روی پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری مجهز به توئین توربوشارژر مرسدس G63 AMG اعمال نکرده اما سیستم اگزوز این خودرو را به دریچه برقی قابل کنترل مجهز نموده است.
براساس پیشبینی هوفل، خریداری نمونه تغییریافته از G63 AMG از این شرکت در حدود 300 هزار یورو (353 هزار دلار) هزینه خواهد داشت.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com