خاص‌ترین نسخه از مرسدس‌بنز آکتورس 2663

هنر سنگین

25 اردیبهشت 1397 15:12

بعید به نظر می‌رسد هرکسی فرصت دیدار روزمره با این اثر هنری را پیدا کند، نسخه ویژه‌ای از کشنده اکتروس ساخت شرکت مرسدس‌بنز، که دستخوش تغییرات بسیاری شده و چشم‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

اثری از فنلاند

Kuljetus Auvinen یک شرکت خانوادگی فنلاندیست که در سال 1953 تاسیس شده و سابقه زیادی در امر تغییرات ظاهری و داخلی کامیون‌ها دارد. تخصص آن‌ها در حمل‌ونقل کشنده‌های سیلوهای غلات است. حال آن‌ها با خلق این اثر هنری بیش از پیش مشهور شده‌اند.

آقای Miks Auvinen مدیر شرکت، به همراه راننده حرفه‌ای شرکت به نام Arto Simola بیش از 6 هزار ساعت برای ظاهر جذاب و تماشایی این کشنده زمان صرف کرده‌اند. برای این پروژه نیم میلیون دلار و یک سال زمان هزینه شده است.

طرح هالیوودی

این آکتروس بنفش با نوارهای طلایی و طرح هایی که برروی آن نقش بسته، مناسب نقش آفرینی برای فیلم‌های هالیوودی است. تصویری از هنرپیشه آمریکایی یعنی Danny Trejo روی در سمت راننده نیز نقش بسته است. برای پوشش رینگ‌های کرومی از تایرهای دورسفید کلاسیک استفاد شده، که به زیبایی آکتروس افزوده است. علاوه‌براین باید به کاهش ارتفاع سیستم تعلیق هم اشاره کرد.

 

در فضای کابین همچون طرح بدنه، بنفش رنگ غالب است. پوشش چرم سفید با دوخت‌های الماس‌گونه در کنار نوارهای طلایی به زیبایی این ترکیب اضافه می‌کنند.

توان حرکتی آکتروس 2663 از پیشرانه شش سیلندر 15.6 لیتری تامین می‌شود، که قادر به تولید 625 اسب‌بخار نیروست. جعبه‌دنده اتوماتیک 12 سرعته آن را همراهی خواهد کرد.

طبق مطلبی که در صفحه اجتماعی این شرکت منتشر شده، این کشنده‌های خاص قابلیت عملیاتی شدن نیز دارند و راننده‌ها برای کسب درآمد بیشتر چنین بلایی را بر سر کشنده خود می‌آورند.

دیدگاه کاربران