سفارشی‌سازی محفظه 48 لیتری بار

ارائه پکیج لوازم برای رولزوریس کالینان

24 فروردین 1400 16:32

رولزرویس با ارائه یک پکیج وسایل که با نام Recreation Module (ماژول تفریحی) و برای مدل کالینان معرفی شده، قصد دارد نظر طیف بیشتری از مشتریان را جلب نماید.

رولزرویس پس از شنید نظرات مشتریان در مورد فهرست لوازمی که معمولاً به آن نیاز پیدا می­‌کنند، آن‌ها را بگونه‌­ای در بخش عقب جانمایی می‌­کند که بهترین عملکرد را ارائه کنند.این محفظه 48 لیتری که با نیروی جریان برق باز و بسته می­‌شود، بنابر نیاز هر مشتری قابلیت سفارشی‌­سازی دارد. درواقع مشتریان نظرات خود و فهرست لوازمی که معمولاً به آن نیاز پیدا می­‌کنند را با متخصصان خودروساز بریتانیایی در میان گذاشته و پکیجی مطابق با سلیقه خود دریافت می­‌کنند. درصورتی‌که به چند محفظه لوازم نیاز باشد، رولزوریس آن‌ها را بگونه‌­ای در بخش عقب جانمایی می‌­کند که بهترین عملکرد را ارائه کنند.

همانطور که از یک محصول رولزرویس انتظار می­‌رود، رنگ این محفظه هم بنابر نظر مشتری قابل سفارش است.

در تصاویر رسمی که از این محصول انتشار یافته، برخی کاربری‌های قابل پیش‌بینی برای آن به نمایش درآمده است. در یکی از نمونه­‌ها این مجموعه به عنوان محل سرو نوشیدنی نقش‌­آفرینی کرده و لوازمی مانند لیوان و دستمال را به همراه دارد.

ارائه پکیج لوازم برای رولزوریس کالینان

برای لذت بردن از مهمانی در فضای باز، امکان سفارش دو صندلی تاشوی برقی هم فراهم شده است. نسخه گران‌تری از این صندلی هم با قیمت 9039 دلار قابل سفارش است که از متریال گران‌­قیمت همچون فیبرکربن، آلومینیوم پولیش خورده و چرم در ساخت آن استفاده شده است. یک روکش نیز برای پوشاندن سطح این محصول گران­‌قیمت پیش‌­بینی شده است.

در تصاویر دیگر، می­توان مجموعه سفارش داده شده از سوی Mark Riccioni را مشاهده کرد که نیازمند محلی برای قراردادن لوازم عکاسی خود بوده است. در محفظه سفارشی وی، محل قرارگیری پهپاد DJI Mavic Mini ، اپل آیپد پرو، مک­‌بوک پرو 16 اینچی و هدفون­‌های ضد صدا پیش‌­بینی شده است.

دیدگاه کاربران