فیس‌لیفتی برای رسیدن به بلوغ

فولکس‌واگن پولو مدل 2021 رونمایی شد

2 اردیبهشت 1400 13:45

با این‌که گفته شده بود فولکس‌واگن می‌خواهد پولو مدل 2021 را در یک رویداد مجازی پخش زنده رونمایی کند، اما شرکت در تصمیمی جدید این خودرو را زودتر از موعد معرفی کرد. مجموعه تغییراتی که فولکس روی پولو 2021 اعمال کرده این هاچ‌بک را به سطح جدیدی از بلوغ رسانده است.

مجموعه تغییراتی که فولکس روی پولو 2021 اعمال کرده این هاچ‌بک را به سطح جدیدی از بلوغ رسانده است. تغییرات اعمال‌شده روی فولکس‌واگن پولو مدل 2021 بیشتر از انتظار مشتریان بود. فولکس با تغییر کل زبان بصری قسمت جلو و استفاده گسترده از چراغ‌های LED، نمای روبرویی پولو را به نسخه‌ جدید تیگوان نزدیک کرده است.

تغییر فرم چراغ‌ها پس از سال‌ها، چهره محافظه‌کارانه پولو را جسورتر کرده است. اگرچه چراغ‌های این خودرو به صورت استاندارد LED هستند ولی در تیپ سفارشی می‌تواند فناوری ماتریسی را نیز خریداری کرد.

باید اعتراف کرد که بیشترین تغییرات در قسمت عقب اعمال شده است. جایی که حالا شاهد شباهت بیشتری با هاچ‌بک محبوب گلف هستیم. به سبک محصولات سایر زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن یعنی اشکودا و سئات در این خودرو نیز نام پولو روی قسمت عقب درج شده است.

فولکس‌واگن پولو مدل 2021

در تیپ اسپرت‌تر R-Line می‌توان ساختار چهار اگزوز را مشاهده کرد که ناگفته پیداست همگی غیرواقعی هستند.  در این نسخه تایرهای 16 اینچی تعبیه شده در حالی که ویرایش استاندارد 15 اینچی مجهز شده‌اند.

داخل کابین فولکس‌واگن پولو مدل 2021 می‌توان یک اتفاق شگفت‌انگیز را دید. پس از مدت‌ها روی این خودرو یک نمایشگر 9.2 اینچی استفاده شده است. جالب اینجاست که کنترل‌کننده‌های مربوط به سیستم تهویه مطبوع درست مانند همان چیزی است، که پیش‌تر روی تیگوان و آرتئون فیس‌لیفت دیده بودیم.

اکنون روی پولو 2021 نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان به صورت استاندارد، دیجیتالی در نظر گرفته شده است. نمایشگری که در مدل پایه 8 اینچ و در مدل فول 10.25 اینچ اندازه دارد.

کابین فولکس‌واگن پولو مدل 2021

فولکس برای این خودرو دو پیشرانه یک لیتری تنفس طبیعی با 80 اسب‌بخار قدرت و 93 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته است. نسخه دیگر از همین پیشرانه با فناوری TSI می‌تواند 95 اسب‌بخار قدرت و 110 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کند.

نسخه پرفورمنس با پسوند gti نیز در اواخر تابستان امسال رونمایی خواهد شد.

دیدگاه کاربران