• فولکس واگن پولو 2023

کاهش قیمت علی‌رغم تغییرات جدید

معرفی فولکس واگن پولو 2023

31 شهریور 1401 16:22

فولکس­‌ واگن یکی از شرکت‌هایی است که محصولات خود را با اسامی و ظاهر متفاوت در مناطق مختلف به فروش می­‌رساند. مدل پولو هم از این امر مستثناء نبوده و در آمریکای جنوبی با چهره و مشخصات متفاوت با اروپا عرضه شده است.

برخلاف بسیاری از خودروهای جدید، قیمت پولو 2023 نسبت به قبل کاهش یافته است و با قیمت پایه 16 هزار دلار عرضه می‌شود.نمای جلوی تفاوت چندانی با نسخه اروپایی فولکس واگن پولو ندارد و فقط چند تفاوت جزئی همچون جزئیات کروم روی سپر و جلوپنجره و گرافیک چراغ‌های LED جلو را به خود می­بیند.

نمای جانبی تفاوتی ندارد، ولی طراحی بخش عقب نسبت به مدل اروپایی کاملاً متفاوت بوده و همچنان به مدل قبل از فیس‌­لیفت شباهت دارد. البته زمینه تیره چراغ‌های LED با چیدمان جدید و طراحی متفاوت سپر عقب با خروجی‌­های مخفی اگزوز، آن را تاحدی از کهنگی دور کرده است.

مشتریان می­‌توانند چند رنگ جدید از جمله قرمز Vermelho Sunset را برای فولکس ­واگن پولو سفارش دهند.

فولکس واگن پولو 2023

در فضای کابین با صفحه پشت آمپر 8 یا 10.25 اینچی (بسته به تریم)، نمایشگر 10 اینچی، طرح جدید فرمان، صندلی‌ها و ادوات تهویه مطبوع، دو خروجی USB و محل شارژر بی‌سیم مواجه هستیم.

فولکس ­واگن پولو در آمریکای جنوبی با پیشرانه یک لیتری در دو نسخه تنفس طبیعی یا توربوشارژ TSI با خروجی 83 و 109 اسب‌­بخار به فروش می‌­رسد. با استفاده از سوخت اتانول، قدرت پیشرانه TSI به 114 اسب‌­بخار افزایش می‌یابد. صرف نظر از نوع پیشرانه، نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل خواهد شد.

فولکس واگن پولو 2023

پولو GTI به عنوان نیرومندترین نسخه از این خودروی هاچ‌بک، در آمریکای جنوبی عرضه نخواهد شد هرچند که انتظار می‌­رود پولو GTS با مشخصات فنی مشابه با مدل سدان ویرتوس، وارد بازار این منطقه شود.

فولکس ­واگن پولو در برزیل با قیمت 16,064 الی 21,291 دلار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینکه برخلاف بسیاری از خودروهای جدید، قیمت پولو نسبت به قبل کاهش یافته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران