ورود به مرحله بعدی

معرفی نسخه 6 چرخ از جیپ گلادیاتور

3 اردیبهشت 1400 11:50

این روزها تبدیل خودروهای پیکاپ به انواع شش چرخ به رویه‌­ای متداول تبدیل شده و هر چند وقت یک بار شاهد معرفی یکی از این خودروهای بزرگ هستیم که به یک محور اضافه مجهز شده است. جدیدترین نمونه از این خودروها، جیپ گلادیاتور 6x6 است که از سوی شرکت Next Level معرفی شده . البته این خودرو نسبت به نمونه‌­های شش چرخ که پیش از این دیده‌­ایم ظاهری ساده­‌تر دارد و چندان آخرالزمانی به نظر نمی­‌رسد.

بنابر اعلام Next Level، ضرایب دنده‌­ها به منظور بهبود شتاب­گیری تغییر کرده و در آینده نزدیک سامانه شش چرخ محرک نیز برای این مدل عرضه خواهد شد.گلادیاتور 6x6 نخستین محصول معرفی شده از سوی تیونر اهل کالیفرنیا یعنی Next Level است که اعلام نموده برای عرضه نسخه جالب و هیجان­‌انگیزتر از خودروهای دیگر هم برنامه‌­ریزی کرده است.

این خودرو در حالت استاندارد به سیستم چهارچرخ محرک دائم مجهز است ولی بنابر اعلام  Next Level، ضرایب دنده‌­ها به منظور بهبود شتاب­گیری تغییر کرده و در آینده نزدیک سامانه شش چرخ محرک نیز برای این مدل عرضه خواهد شد تا قابلیت آفرود آن افزایش یابد.

امکان انتخاب سه پیشرانه مختلف برای جیپ گلادیاتور 6x6 Next Level وجود دارد: 2 لیتری توربوشارژ با 270 اسب‌­بخار قدرت و 393 نیوتن‌متر گشتاور، 3.6 لیتری شش سیلندر با 285 اسب­‌بخار قدرت و 353 نیوتن‌متر گشتاور و در نهایت 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل که 375 اسب­‌بخار قدرت و 637 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های این خودرو انتقال می­‌دهد.

نسخه 6 چرخ از جیپ گلادیاتور

غیر از فضای بار که به لطف اضافه شدن محور سوم به 2.43 متر رسیده، شرکت Next Level مواردی شامل سپرهای استیل، چراغ‌های LED، وینچ و ضربه­‌گیرهای Fox را هم به این پیکاپ شش چرخ اضافه کرده است.

در فضای کابین هم با موارد تازه‌­ای شامل روکش دست­‌دوز چرم ناپا، پشت­‌سری‌های اسپرت با لوگوی Next Level و طرح خاص روی صندلی­‌ها روبرو هستیم.

درباره قیمت گلادیاتور 6x6 هیچ مطلبی اعلام نشده اما امکان خرید این پیکاپ شش چرخ از طریق نمایندگی‌­های جیپ وجود دارد.

دیدگاه کاربران