اوردوز با تیونینگ Spofec

چهره مخوف برای رولزرویس ریث

7 اردیبهشت 1400 21:42

هرچند رولزرویس ریث هنگام خروج از کارخانه به انواع ویژگی­‌ها و امکانات قابل تجهیز است، اما شرکت Spofec قدمی فراتر نهاده و با ارائه محصولی به نام Spofec Overdose، قصد دارد از مرزهای محدودیت عبور کند.

شرکت Spofec تغییر در بخش فنی این رولزرویس کوپه را نیز فراموش نکرده و قدرت پیشرانه 12 سیلندر توئین توربوشارژ ریث را به 717 اسب­‌بخار رسانده است.برای ساخت Spofec Overdose، نسخه بلک بج (Black Badge) از مدل ریث انتخاب و به کیت بدنه اختصاصی مجهز شده که عرض بدنه این خودرو را در بخش‌های جلو و عقب بدنه به ترتیب 7 و 13 سانتی‌متر افزایش داده، به نحوی که عرض بدنه در بخش چرخ‌های عقب به 2.08 متر رسیده است.

گلگیرهای پهن از جنس فیبرکربن و در همکاری با طراح آلمانی یعنی Vittorio Strosek ساخته شده است. علاوه بر گلگیرها، طراحی سپرهای جلو و عقب نیز تغییر کرده که افزایش چسبندگی بدنه در سرعت‌های زیاد در محور جلو را نیز به همراه داشته است.

رینگ‌های 22 اینچی Vossen، لبه صندوق فیبرکربنی، مسیر جریان هوا در گلگیر عقب و کاهش ارتفاع بدنه، سایر تغییرات مهمی است که در بدنه این مدل اعمال شده است. بد نیست بدانید ماژول کنترل سیستم تعلیق بادی رولزوریس ریث در هنگام شتابگیری تا سرعت 140 کیلومتر برساعت می­‌تواند ارتفاع خودرو را تا 40 میلی‌متر کاهش دهد.

رولزرویس ریث تیونینگ Spofec

شرکت Spofec تغییر در بخش فنی این رولزرویس کوپه را نیز فراموش نکرده و خروجی پیشرانه 12 سیلندر توئین توربوشارژ ریث را از 624 اسب­‌بخار و 820 نیوتن‌متر به 717 اسب­‌بخار قدرت و 986 نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است.

ماژول N ترونیک هم با برنامه‌­ریزی جدید در تزریق سوخت، زمان­‌بندی احتراق و افزایش فشار بوست، رولزرویس ریث را در دستیابی به سرعت صد کیلومتر برساعت در 4.2 ثانیه یاری می­‌کند. حداکثر سرعت البته به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

رولزرویس ریث تیونینگ Spofec

شرکت تیونر درباره ویژگی­‌های فضای داخلی این محصول اظهارنظری نکرده چراکه کابین هر یک از این خودروها کاملاً مطابق با سلیقه خریدار تزئین خواهد شد.

Spofec قصد دارد تنها سه دستگاه از این رولزرویس سفارشی را برای عرضه به خریداران آماده کند.

دیدگاه کاربران