میوه ممنوعه برای مشتریان آمریکایی

معرفی فورد رنجر رپتور X

13 اردیبهشت 1400 14:13

با وجود علاقه مشتریان آمریکایی به خرید خودروهای پیکاپ، فورد تصمیم گرفته که مدل رنجر رپتور را در ایالات متحده عرضه نکند. اما مشتریان ساکن در بقیه نقاط جهان همچنان برای مالکیت برادر کوچکتر F150 رپتور فرصت دارند.

فورد رنجر رپتور X پیکاپی با ابعاد نه چندان بزرگ و گشتاور 500 نیوتن‌متری است، که تغییرات اعمال شده روی آن بیشتر ظاهری است.شعبه فورد در استرالیا هم برای پاسخگویی به درخواست مشتریان، اقدام به معرفی نسخه­‌ای خاص از این مدل با پسوند X نموده که نیروی خود را از پیشرانه دیزل دریافت می­کند.

بنابر اطلاعاتی که از سوی فورد استرالیا در اختیار رسانه‌­ها قرار گرفته، تغییرات اعمال شده بر رنجر رپتور X بیشتر ظاهری بوده که مواردی مثل رکاب‌­های جانبی، رینگ‌های 17 اینچی مشکی با تایرهای 33 اینچی چهارفصل ساخت بی­‌اف گودریچ و قلاب­‌های یدک‌­کش به رنگ قرمز در سپر جلو را شامل می‌­شود. البته نوارهای قرمز و مشکی روی بدنه را نیز نباید فراموش کرد، جزئیاتی که سال گذشته روی فورد ترمور 2021 برای بازار آمریکا معرفی شد.

فورد رنجر رپتور X

در فضای کابین هم دوخت قرمز به روکش‌ها اضافه شده تا قدری تمایز با نسخه استاندارد به وجود آید.

هرچند فورد ترمور از توانایی نسبتاً مناسبی در آفرود برخوردار است و توانسته تاحدی جای خالی مدل رپتور را در بازار ایالات متحده پر کند، ولی مشتریانی که به دنبال خریداری یک خودروی پیکاپ ساخت فورد با ابعاد نه چندان بزرگ و گشتاور 500 نیوتن‌متری پیشرانه باشند، مطمئناً از عدم عرضه رنجر رپتور در ایالات متحده ناراضی خواهند شد.

بنابر اعلام فورد استرالیا، رنجر رپتور X از ماه جولای سال جاری به مشتریان تحویل خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران