یک مرسدس AMG E63 S قدرتمند

معرفی برابوس 800

20 اردیبهشت 1400 13:50

شرکت‌های زیادی در عرصه تیونینگ خودرو فعالیت دارند، اما برابوس را می‌­توان به جرات یکی از بهترین‌­ها دانست، مخصوصاً هنگامی که پای اعمال تغییرات بر یکی از محصولات مرسدس‌بنز در میان باشد.

برابوس پیشرانه 8 سیلندر نصب شده در سینه مرسدس AMG E63 S را بگونه­‌ای تقویت کرده که اکنون 788 اسب‌­بخار قدرت تولید می‌کند.جدیدترین محصول این تیونر آلمانی، برابوس 800 نام دارد. البته نباید این خودرو را با برابوس 800 وایداستار اشتباه بگیرید که مدتی قبل و براساس AMG G63 ساخته و معرفی شد، چراکه برابوس برای ساخت این محصول جدید به سراغ یکی از سدان­‌های قدرتمند مرسدس یعنی AMG E63 S رفته است.

رنگ مشکی بدنه و اجزای فیبرکربنی که می­‌توان با روکش مات یا براق سفارش داد، مهمترین تغییرات ظاهری برابوس 800 بوده که چهره‌­ای مرموز و خشن به این خودرو هدیه کرده است. امکان انتخاب طیف گسترده‌­ای از رینگ‌ها با ابعاد حداکثر 21 اینچ هم برای خریداران این مدل فراهم شده است.

علاوه بر بهبود آیرودینامیک بدنه و تقویت پیشرانه، برابوس سیستم تعلیق این مدل را نیز مورد بازبینی قرار داده که بنابر حالت رانندگی، ارتفاع خودرو را بین 10 تا 20 میلی‌متر تغییر می­‌دهد.

مرسدس AMG E63 S برابوس 800

در فضای داخلی هم گزینه­‌های متفاوتی برای انتخاب رنگ و متریال وجود دارد که از میان آن‌ها می­‌توان به چوب، آلکانترا و فیبرکربن اشاره کرد.

مرسدس AMG E63 S برابوس 800

برابوس پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو نصب شده در سینه مرسدس AMG E63 S را بگونه­‌ای تقویت کرده که اکنون 788 اسب‌­بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می­‌دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت اکنون به 3 ثانیه رسیده درحالی‌که حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی روی رقم 300 کیلومتر برساعت محدود شده است.

درباره قیمت برابوس 800 فعلاً اطلاعی در دسترس نیست، ولی اعلام شده که علاقمندان می­‌توانند این خودرو را در دو فرم سدان یا استیشن‌واگن خریداری کنند.

دیدگاه کاربران