گاو ایتالیایی خاص‌تر از قبل

تزئین لامبورگینی اوروس با قطعاتی از فیبرکربن

29 اردیبهشت 1400 10:59

لامبورگینی اوروس، سوپر SUV ایتالیایی، به هیچ‌عنوان خودروی ارزان‌قیمتی محسوب نمی‌شود. لامبورگینی این محصول را برای کسانی که در کنار عملکرد فوق‌العاده، به پنج صندلی و فضای بار کافی احتیاج دارند، عرضه می‌کند.

این قطعات فیبرکربنی برای منحصربه‌فرد کردن خودرو ایجاد شده‌اند.اما لامبورگینی به فکر خاص‌پسندان نیز هست؛ و در پکیجی به کمک استفاده از فیبرکربن، می‌خواهد نظر مشتریان را بیش از پیش جلب کرد.

در این پکیج گزینه‌های بسیاری برای انتخاب موجود است. این لیست از گزینه‌های پیش‌پا‌ افتاده‌ای مانند روکش صندلی‌های ظاهرا کربن شروع می‌شود. در ادامه لیست قطعات فیبرکربن شامل مواردی مانند پوشش آینه‌ها، جزئیات سپرهای عقب و جلو، لبه‌های کناری و لبه اسپویلر عقب دیده می‌شود که همگی بخشی از کیت کربنی خارجی است. علاوه بر آن می‌توانید دو جفت نشان لبه‌دار کربنی را برای جلوه‌ی بیش‌تر، سفارش دهید.

تزئین لامبورگینی اوروس با قطعاتی از فیبرکربن

با باز شدن در خودرو، با انبوهی از قطعات فیبرکربنی در داشبورد و کنسول میانی روبه‌رو می‌شوید که بخشی از کیت کربنی داخلی هستند. اما همه چیز اینجا به پایان نمی‌رسد؛ لامبورگینی یک پوشش عالی از مواد سبک به کار رفته را برای پیشرانه اوروس ارائه می‌کند.

لامبورگینی فوق‌العاده عمل می‌کند و برای کسانی که اوروس را خریداری می‌کنند، امکاناتی ارائه می‌دهد که به مدل پایه محدود نشوند و همچنین می‌گوید که این قطعات فیبرکربنی برای منحصربه‌فرد کردن خودرو ایجاد شده‌اند.

قیمت کیت‌ها به طور رسمی اعلام نشده و باید از طریق شرکت پیگیر شد.

دیدگاه کاربران