مخصوص مشتریان اروپایی

جلوه بیشتر خودروهای آئودی با پکیج‌های کامپتیشن

2 خرداد 1400 23:03

آئودی تصمیم گرفته استیشن A4، سدان A5 و شاسی‌بلندهای Q7 و Q8 مدل 2022 را با پکیج‌های S Line Competition و S Line Competition Plus در بازار اروپا عرضه کند تا جلوه‌ای ویژه‌ای به این خودروها ببخشد.

آئودی با قطعات مشکی رنگ، رینگ‌های جدید و تزئینات متفاوت کابین، این خودروها را برای مشتریان اروپایی جذاب‌تر از قبل کرده است.پکیج Competition Plus از تجهیزات خارجی S Line استفاده می‌کند، اما با جزئیاتی مشکی‌رنگ مانند جلوپنجره، قاب و رینگ‌ها، کامل می‌شود. علاوه بر آن، قاب آینه‌ها و درها با فیبرکربن روکش شده. کالیپر‌های ترمز نیز به رنگ قرمز درآمده‌اند و در هنگام باز شدن درها، لوگوی S روی زمین نورپردازی می‌شود.

این پکیج در مدل Q8 قسمت‌هایی از جلوپنجره را به رنگ مشکی براق درآورده و جزئیات کربنی را به سپر اضافه می‌کند. پکیج Competition Plus برای هر دو شاسی‌بلند آئودی رینگ‌های 21 اینچی را ارائه می‌کند. اما مشتریان می‌توانند رینگ‌های 22 اینچی را برای Q7 و 23 اینچی را برای Q8، به عنوان یک به‌روز‌رسانی، خریداری کنند. فضای داخلی در این پکیج شامل یک اهرم تعویض‌دنده کربنی و همچنین دوخت‌های قرمز صندلی‌ها و فرمان، به عنوان آپشن، می‌باشد.

با اضافه شدن این تجهیزات، قیمت آئودی Q7 به 78,170 یورو و آئودی Q8 به 84,500 یورو خواهد رسید.

خودروهای آئودی پکیج کامپتیشن

آئودی پکیج‌های S Line Competition و Competition Plus را برای مدل‌های A4 و A5 نیز معرفی خواهد کرد. پکیج S Line Competition برای A4 جلوپنجره مشکی و اسپلیتری مانند نسخه S4 را ارائه می‌دهد. در پکیج Competition Plus چراغ‌های LED، روکش آینه‌ مشکی و نورپردازی پادری، اضافه می‌شوند. این مدل با رینگ‌های 19 اینچی عرضه می‌شود.

تنظیمات و ویژگی‌های هر دو پکیج برای سدان A5، مشابه آئودی A4 است. البته این مدل با رینگ‌های 20 اینچی همراه است.

مدل A4 به همراه پکیج S Line Competition با قیمت 38,250 یورو، و پکیج S Line Competition Plus با قیمت 45,400 یورو عرضه خواهد شد. مدل A5 نیز 43,200 یورو با پکیج اول و 49,600 یورو با پکیج دوم به فروش می‌رسد و هر دوی آن‌ها تابستان امسال در آلمان در دسترس هستند.

همچنین آئودی بیان کرد که برخی از ویژگی‌های طراحی پکیج Competition Plus برای سال 2022 در آمریکا نیز عرضه می‌شود.

دیدگاه کاربران