پروژه‌ای خاص با همکاری ALD

بازسازی پورشه 911 SC با نگاهی به دنیای مد

3 خرداد 1400 15:45

پورشه 911 سوپر کررا که به نام 911 SC شناخته می­‌شود، یکی از محصولات شاخص خودروساز آلمانی بوده که در فاصله سال‌های 1978 تا 1983 و در تیراژ 58 هزار دستگاه تولید شد. اکنون پورشه تصمیم گرفته یک نمونه از 911 SC را با همکاری یکی از شرکت‌های فعال در دنیای مد یعنی Aimé Leon Dore (ALD) بازسازی نماید.

این پروژه با ایده‌­های بسیار شخصی و تحت تاثیر ارزش‌­ها و ریشه­‌های خانوادگی بنیانگذار و رئیس شرکت ALD شکل گرفته است.بد نیست بدانید نخستین همکاری پورشه و شرکت نیویورکی ALD در سال 2020 اتفاق افتادُ که یک دستگاه 911 کررا4 تایپ 964 را با همکاری یکدیگر بازسازی کردند و در رویداد هفته مد نیویورک به معرض نمایش گذاشتند. البته این نخستین باری نیست که 911 به جهان مد وارد شده است، چرا که این خودرو همواره به عنوان جزئی جدانشدنی از دنیای طراحی شناخته می­‌شود.

براساس آنچه آقای تدی سانتیس (Teddy Santis) بنیانگذار و رئیس شرکت ALD اعلام کرده، این پروژه با ایده‌­های بسیار شخصی و تحت تاثیر ارزش‌­ها و ریشه­‌های خانوادگی وی شکل گرفته است. درحقیقت خاطرات دوران کودکی ایشان از جزایر یونان و محیط آن کشور در شکل­‌گیری این خودرو تاثیرگذار بوده است.

بازسازی پورشه 911 SC با همکاری ALD

همچون پروژه قبلی، میان ALD و پورشه، 911 SC هم با توجه به جزئیات بازسازی شده است. ریل سقفی، چراغ‌های اضافی، رینگ‌های Fuchs و رنگ سبز زیتونی بدنه مهمترین نکات جالب توجه در ظاهر این خودروی اسپرت کلاسیک است.

بازسازی پورشه 911 SC با همکاری ALD

در فضای داخلی هم نکات قابل توجه زیادی وجود دارد، که یکی از آن‌ها، استفاده از فرش ایرانی برای کفپوش و پوشش داخلی درهاست. صندلی‌­های اسپرت ریکارو به خوبی بازسازی و با سایر اجزا و بخش‌های کابین هماهنگ شده است.

این پورشه 911 SC زیتونی از 21 تا 23 می در فروشگاه اصلی ALD در قلب منطقه منهتن به معرض نمایش درخواهد آمد. نکته جالب اینکه در کنار911 SC، مجموعه محصولات جدید ALD هم معرفی خواهند شدُ که از برخی متریال و الگوهای موجود در این خودروی بازسازی شده برای طراحی و ساخت آن‌ها استفاده شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران