آسایش بیشتر برای سرنشینان

ارائه پکیج جدید TRD برای تویوتا فوررانر 2022

12 خرداد 1400 10:33

دومین گزینه مهم مشتریان خودروهای شاسی­‌بلند توانمند پس از جیپ رانگلر، مطمئنا تویوتا فوررانر خواهد بود. تمامی تریم‌های این خودرو توانایی ویژه­‌ای در آفرود دارند، اما اکنون نسخه TRD Sport از فوررانر هم معرفی شده تا آسایش بیشتری برای سرنشینان این مدل فراهم کند.

چرم مصنوعی SofTex با دوخت خاکستری به همراه گرمکن، کفپوش‌های جدید با نشان TRD Sport و اهرم تعویض دنده TRD، از ویژگی‌های انحصاری کابین است.تویوتا فوررانر TRD Sport با جزئیات جدیدی همچون اجزای رنگی روی جلوپنجره، طراحی متفاوت کاپوت، ریل سقفی مشکی براق، تغییراتی روی سپرهای جلو و عقب و رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی با اجزای خاکستری تیره تزئین شده است. همچون سایر نسخه­‌های فوررانر، TRD Sport هم به چراغ‌های جلو و مه‌شکن‌های LED مجهز شده است.

سیستم تعلیق نسخه TRD Sport از مدل لیمیتد برگرفته شده که قابلیت تغییر ارتفاع خودکار در هنگام عبور از پیچ­‌ها را به همراه دارد. این مدل در دو آرایش فنی تک یا دو دیفرانسیل به همراه ترنسفر کیس دو سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود قابل سفارش است، که مورد اخیر را در نسخه تک دیفرانسیل هم می‌­توان دریافت کرد. فاصله مدل‌های تک و دو دیفرانسیل از سطح زمین به ترتیب برابر با 22.8 و 24.3 سانتی‌متر اعلام شده است.

پکیج جدید TRD برای تویوتا فوررانر 2022

چرم مصنوعی SofTex با دوخت خاکستری به همراه گرمکن، کفپوش‌های جدید با نشان TRD Sport و اهرم تعویض دنده TRD، از ویژگی‌های انحصاری کابین TRD Sport بوده درحالی‌که سایر موارد همچون نمایشگر 8 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و آمازون الکسا، با تریم‌های دیگر تویوتا فوررانر مشترک است.

در زیر کاپوت این خودرو شاهد نصب پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی با 270 اسب­‌بخار قدرت و 377 نیوتن‌متر گشتاور هستیم که به جعبه‌دنده 5 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

پکیج جدید TRD برای تویوتا فوررانر 2022

مجموعه ایمنی Toyota Safety Sense P شامل سامانه پیشگیری از برخورد، شناسایی عابرپیاده، نوربالای خودکار و کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، به صورت استاندارد نصب می­‌شود.

قیمت فوررانر TRD Sport هنوز از سوی تویوتا اعلام نشده ولی می­‌توان انتظار داشت که قیمت این تریم جدید، در جایگاهی بین مدل پایه SR5 با قیمت 36,765 دلار و نسخه TRD Off-Road با رقم 40,730 دلار جای گیرد.

دیدگاه کاربران