در تعداد محدود با پوشش خودروهای مسابقه‌ای

معرفی شورولت کوروت Championship Edition

22 خرداد 1400 15:51

به مناسبت گرامیداشت حضور نسخه مسابقه­‌ای کوروت C8.R در مسابقات IMSA WeatherTech SportsCar Championship ، شورولت یک نسخه ویژه از کوروت استینگری را نیز به نام IMSA GTLM Championship به علاقمندان معرفی کرده است.

این مدل را می‌­توان در دو رنگ زرد Accelerate با تزئیات خاکستری یا خاکستری Hypersonic با نقوش زرد سفارش داد.خودروساز آمریکایی قصد دارد 1000 دستگاه از این نسخه سفارشی کوروت را به فرم فرمان-چپ و با ظاهری مشابه مدل مسابقه‌­ای به فروش برساند. یک نمونه روباز از این مدل هم در نقش خودروی ایمنی مسابقات گرندپری دیترویت 2021 حاضر خواهد شد.

کوروت IMSA GTLM Championship Edition براساس تریم 3LT و با مشخصات فنی مشابه نسخه Z51 شکل گرفته و 6,595 دلار هزینه به قیمت پایه 87,085 و 94,085 دلاری نسخه­‌های کوپه و روباز کوروت اضافه می­‌کند.

این مدل را می‌­توان در دو رنگ زرد Accelerate با تزئیات خاکستری یا خاکستری Hypersonic با نقوش زرد سفارش داد. گذشته از رنگ بدنه، باله بزرگ عقب و آینه­‌های جانبی با ظاهر فیبرکربنی، رینگ‌های مشکی رنگ با لوگوی Corvette Race Jake در مرکز آن‌ها، کالیپر ترمزهای زرد و رکاب‌­های جانبی مشکی به عنوان سایر تغییرات اعمال شده بر ظاهر این مدل شناخته می‌­شود.

2022 Chevrolet Corvette Stingray IMSA GTLM Championship Edition

در فضای داخلی هم با صندلی­‌های GT2، روکش خاکستری روشن در اکثر بخش‌ها و تزئین برخی قطعات همچون کمربندهای ایمنی به رنگ زرد مواجه هستیم. پلاک نشان­‌دهنده شماره بدنه خودرو و روکش چادر اختصاصی که ظاهری شبیه به مدل مسابقه‌­ای C8.R را برای این مدل ایجاد می­‌کند، جزء سایر موارد ویژه ارائه شده برای کوروت IMSA GTLM Championship است.

2022 Chevrolet Corvette Stingray IMSA GTLM Championship Edition

در کنار معرفی این مدل، شورولت از اعمال تغییر در سامانه سوخت­‌رسانی و همچنین بهبود در عملکرد کالیبراسیون پیشرانه کوروت برای سال جدید خبر داده است.

قیمت پایه شورولت کوروت 2022 در دو نسخه کوپه و روباز به ترتیب 62,195 و 69,695 دلار تعیین شده است. با توجه به تعطیلی موقت تاسیسات محل تولید کوروت به علت کمبود قطعات، پیش‌­بینی می­‌شود روند ساخت کوروت 2022 از سه ماهه سوم سال جاری آغاز شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران