پیش ثبت‌نام با پرداخت تنها 500 دلار

فورد F-150 با طراحی خاطره‌انگیز

24 خرداد 1400 11:01

تقریباً دو سال پیش بود که برای اولین‌بار با یکی از محصولات BFP (بخش پرفورمنس فورد بیچمونت) برخورد کردیم. آن زمان این فرصت پیش آمد که پشت فرمان همان XLT خاطره‌انگیز قرار بگیریم.

این فورد F-150 به طرزی دوست‌داشتنی شبیه به وانت‌های کلاسیک شده است. این فروشنده مستقل فورد که در اوهایو قرار دارد باز هم تمرکز اصلی خود را روی نسل چهاردهم پیکاپ معروف فورد قرار داده و این‌بار دست روی مدل 2021 پیکاپ دوست‌داشتنی F-150 گذاشته است. خودرویی که به طرزی دوست‌داشتنی شبیه به وانت‌های کلاسیک از آب درآمده است.

مدلی که برای انجام این پروژه انتخاب شده تیپ Lariat است که اکنون بیش از هر زمان دیگری شبیه XLT شده است. مانند همان ویرایش‌های قدیمی و نوستالژی، رینگ‌های سفارشی صیقلی 17 اینچی زیر این وانت دیده می‌شود. اما برگ برنده و بخش مدرن این فورد تایرهای 35 اینچی آن است. علاوه‌براین سیستم پویای بالابرنده 3.5 اینچی برای بهبود پیمایش‌های خارج جاده‌ای به خوبی گنجانده شده است.

2021 BFP Retro Ford F-150

فورد بیچمونت می‌گوید تریم کروم‌رنگ براق روی این پیکاپ بهترین گزینه انتخابی برای مشتریان خواهد بود. این پوشش لوکس‌ را می‌توان روی جلوپنجره و سپرها نیز مشاهده کرد.

به دلیل بحران جهانی کمبود تراشه، زمان انتظار برای تحویل این خودرو کمی طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود. مدیران شرکت یک بازه زمانی 6 ماه را برای تحویل این پیکاپ تخمین زده‌اند. شرایط ثبت‌نام با پرداخت تنها 500 دلار خواهد بود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران