رونمایی از نسخه خاص نیسان آرمادا در نمایشگاه طبیعت‌گردی

به میل کاربران فضای مجازی

30 اردیبهشت 1397 15:21

در معنای عام نمایشگاه یعنی محلی که کالایی (اعم از خودرو یا...) صرفا به نمایش درآمده باشد. اما در جهان کنونی مفهوم نمایشگاه کاربرد وسیع‌تری پیدا کرده است. امروزه در نمایشگاه‌ها بازدیدکنندگان در کنار آموزش‌های تئوری، در اقدامات عملی نیز مشارکت می‌کنند.

تغییرات انجام گرفته به پیشنهاد کاربران صفحات اجتماعی نیسان بوده است.

نمایشگاه Overland Expo در حقیقت برنامه‌ای سالانه برای علاقمندان به طبیعت‌گردی است، که شامل کلاس‌های آموزشی طبیعت‌گردی و البته معرفی تجهیزات مناسب سفرهای این چنینی می‌شود. ماه پیش نیسان اعلام کرد که کانسپتی تغییر یافته از مدل آرمادا را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

تغییرات انجام گرفته روی این خودرو به پیشنهاد کاربران صفحات اجتماعی نیسان بوده تا این خودروی کوهنورد بنابر سلیقه مشتریان احتمالی شکل بگیرد. این غول آفرود برای آمادگی شرکت در سفرهای طبیعت‌گردی تغییرات متعددی به خود دیده است. هر قطعه‌ای که به آن اضافه شده از آن خودروی بهتری برای سفرهای خارج جاده و همچنین محلی برای آسایش سرنشینان در هنگام حرکت یا اقامت در کمپها خواهد ساخت.

چه ویژگی‌هایی دارد؟

نیسان در این پروژه از مدل دو دیفرانسیل آرمادا 2018 استفاده کرده که پیشرانه 5.6 لیتری با 390 اسب‌بخار قدرت را در سینه حمل می‌کند. در این خودرو قدرت پیشرانه توسط جعبه‌دنده هفت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مطابق با نظرات دوستداران نیسان، این خودرو در نمای جلو به چراغ‌های کمکی نصب شده روی گارد محافظ مجهز شده است. تعداد دیگری چراغ کمکی روی میله‌های محفظه بار، که روی سقف خودرو قرار دارد، نصب شده‌اند.برای پیمایش بهتر در مسیرهای سخت از رینگ‌های 17 اینچی برنزی استفاده شده است. لاستیک‌هایی با دیواره 35 اینچی آن‌ها را پوشانده‌اند. برای اطمینان از عدم بروز مشکل در مسیرهای آفرود، ارتفاع کلی خودرو حدود 15 سانتی‌متر افزایش یافته است.

 

از آنجا که در سفرهای طبیعت‌گردی اقامت‌های شبانه بسیاری در پیش است، آرمادا به چادر مسافرتی با گنجایش چهار نفر مجهز شده که روی سقف خودرو برپا می‌شود. همچنین یک محفظه خنک‌کننده، سیستم خشک‌کن و سیستم تهویه هوا از دیگر تجهیزات در نظر گرفته شده برای یک سفر امن و راحت در طبیعت است. طبق نظرات هواداران، بدنه خودرو به رنگ نارنجی درآمده تا باز هم نسبت به مدل‌های عادی متمایز باشد.

 

نیسان آرمادای صحرانورد در نمایشگاه Overland Expo به نمایش عموم در خواهد آمد ولی با اعلام مدیر بازاریابی برند نیسان در آمریکا، این خودرو در سایر رویدادهای تابستانی حضور خواهد داشت.

دیدگاه کاربران