با اینترنت داخلی 4G

چری eQ1 دویست هزارتایی شد!

4 تیر 1400 19:00

پس از گذشت حدود چهار سال از تولید هاچبک برقی eQ1، حالا شرکت خودروسازی چری (Chery) خبر داده که مجموع فروش این خودرو برقی از 200 هزار دستگاه گذشته است و به همین مناسبت نیز، می‌خواهد نسخه جدیدی از چری eQ1 را با ویژگی‌های جدید، به بازار بفرستد.

تغییر رنگبندی خودرو، افزایش استحکام بدنه، بهبود پکیج باتری‌ها و افزایش پیمایش، مهم‌ترین اتفاقاتی است که در eQ1 جدید رخ داده.در این نسخه تولید محدود، مشتریان eQ1 می‌توانند 7 رنگ بدنه را سفارش دهند که سه رنگ زرد (Vitamin Yellow)، سبز (Light Green) و سفید (Good White) به تازگی به این رنگ‌ها اضافه شده‌اند. برای نمای داخلی نیز 5 تریم دو رنگ قابل سفارش بوده که سبز (Mint Green)، نارنجی (SunShine Orange) و صورتی (Cherry Pink) نیز با طراحی جدید، عرضه شده‌اند.

چری همچنین این امکان را برای خریداران eQ1 فراهم کرده تا طیف وسیعی از رنگ‌های اختصاصی خودشان را برای رنگ قاب آینه‌ها و همچنین رنگ سقف، انتخاب کنند. 

در نمای داخلی کابین نیز هر رنگی که انتخاب کنید، به تناسب آن رنگ داشبورد، رودری‌ها، زیرآرنجی، قاب دور دریچه‌های تهویه و همچنین بخشی از کنسول مرکزی خودرو نیز تغییر می‌کند. در این نسخه جدید از چری eQ1 همچنان مانیتور 10 اینچی، سیستم تشخیص صدا، شارژر وایرلس و اینترنت داخلی 4G بصورت استاندارد هستند.

چری علاوه‌بر تغییرات ظاهری، اندکی هم شاسی خودرو را تقویت کرده. ضمن اینکه پکیج باتری‌ها را به استاندارد IP68 ارتقا داده تا در مقابل گردوخاک و آب، مقاومت بهتری داشته باشد.

موتور الکتریکی خودرو البته تغییری نکرده و همچنان 41 اسب بخار و 120 نیوتن متر در اختیارتان قرار می‌دهد. نکته جالب اینجاست که مسافت قابل پیمایش چری eQ1 که قبلا حدود 300 کیلومتر بود، حالا حدود 108 کیلومتر افزایش یافته و به مرز 408 کیلومتر رسیده است.

دیدگاه کاربران