تولید اولین مدل اسپرت تا اواخر 2021

جیلی ژینگ یو S به بازار می‌آید

6 تیر 1400 11:26

شرکت خودروسازی جیلی (Geely) پس از معرفی دو نسخه جذاب از کراس‌اور کوپه محبوبش، یعنی مدل‌های ژینگ‌یو ePRO و همچنین ژینگ‌یو لانگ، حالا نخستین اطلاعات از سومین نسخه جدید جیلی ژینگ‌یو (Xing Yue) را هم منتشر کرده است؛ محصولی که قرار است با نام ژینگ‌یو S و در پاییز 2021 به بازار چین بیاید.

تیپ اسپرت (S)، سومین تیپ مهمی است که جیلی برای کراس‌‌اور کوپه‌اش معرفی کرده.مدل جدید Xing Yue S به لحاظ ظاهری، تفاوت‌های زیادی با نسخه استاندارد ژینگ‌یو ندارد اما جیلی تمام تلاشش را کرده تا با تغییر برخی جزییات کوچک، تاثیری زیادی در چشم خریدارانش بگذارد. اولین چیز تغییر جلوپنجره خودروست که حالا از نوع ماتریکسی شده و دیگر خطوط محدب را در آن نمی‌بینید. همچنین هواکش‌های اطراف سپر نیز تغییر کرده است. رنگ قاب آینه جانبی، رکاب‌ها و دیفیوزر عقب نیز مشکی شده. البته برای یک‌ذست شدن نمای ظاهری خودرو، رینگ‌ها نیز به رنگ مشکی براق درآمده‌اند.

رنگ بدنه خودرو نیز خاکستری (Fighter Grey) جدیدی است که تاکنون امکان سفارش آن برای خریداران جیلی ژینگ‌یو، فراهم نبود. همچنین اگر بیشتر به رنگ بدنه دقت کنید، متوجه قسمت‌های سبز رنگی هم می‌شوید که جیلی نام این رنگ را «سبز الکترو اپتیکال» گذاشته است. دقیقا از همین رنگ، در کابین خودرو نیز همچنان استفاده شده و روی داشبورد، رودری‌ها و حتی دوخت چرمی صندلی‌ها و کمربندها نیز دیده می‌شود. طرح و نقوشی که روی داشبورد و رودری‌ها استفاده شده کاملا مشابه همان چیزی است که قبلا در جیلی پرفیس اسپیس‌تایم هم دیده بودیم.

کابین و امکانات جیلی ژینگ یو S

نکته دیگر اینکه روی صندلی‌های این مدل، عبارت CMA به چشم می‌خورد؛ البته همین عبارت روی رکاب‌های جانبی و همچنین روی قسمت‌هایی از داشبورد هم وجود دارد که کنایه از پلتفرم مشترک جیلی و ولوو است که برای ساخت این خودرو استفاده شده. اطلاعات بیشتر جیلی ژینگ‌یو اس، از جمله تغییرات فنی آن، در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران