عضو جدید پلیس دبی

وظیفه نظامی تویوتا لندکروزر 2022

5 تیر 1400 20:00

تقریباً همه می‌دانند که لیست بلندبالای خودروها لوکس و اسپرت ناوگان پلیس دبی با اهداف نمایشی و توریستی انتخاب می‌شوند. جدیدترین عضو این خانواده تویوتا لندکروزر مدل 2022 تیپ J300 است. خودرویی که می‌رود در کنار انواع، پورشه، بنتلی، مک‌لارن، فراری، بوگاتی و لامبورگینی عرض اندام کند.

بعد از جنسیس GV80 حالا نسخه جدید شاسی‌بلند فول‌سایز تویوتا در خیابان‌های دوبی و ابوظبی به‌عنوان خودروی پلیس دیده می‌شود.بعد از جنسیس GV80 حالا نسخه جدید شاسی‌بلند فول‌سایز تویوتا در خیابان‌های دوبی و ابوظبی به‌عنوان خودروی پلیس دیده می‌شود. نسخه 2022 این خودرو یا آن‌طور که در رسانه‌ها یاد می‌شود LC300 با حفظ ساختار پرابهت قبلی، شامل جلوه‌های مدرن بصری هم شده است. استفاده از پلتفرم جدید TNGA جنجال بسیاری را برانگیخت. چراکه برای اولین‌بار در تاریخ لندکروزر قوای محرکه توربوشارژ برای آن در نظر گرفته شده است.

برای این خودرو یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر دو توربو در نظر گرفته شده تا جای مدل محبوب 5.7 لیتری هشت سیلندر Vشکل قبلی را بگیرد. خروجی این غول ژاپنی 409 اسب‌بخار با 650 نیوتن‌متر گشتاور است. اگرچه اهالی امارات تمایلی چندان برای استفاده از محصولات گازوئیلی ندارند ولی تویوتا یک نسخه دیزلی از این خودرو را هم عرضه می‌کند که 305 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

تویوتا لندکروزر 2022 در ناوگان پلیس و تاکسیرانی دوبی

به لطف کاهش 200 کیلوگرمی وزن نسبت به ویرایش قبلی، اکنون نیروهای پلیس با خیال راحت‌تر می‌توانند تجهیزات انتظامی خود را روی آن تعبیه کنند.

بد نیست بدانید نسل جدید تویوتا لندکروزر مجهز به سیستم پایداری مدرن از جمله تنظیم هوشمند مربوط به ترمزها، سیستم تعلیق و تغییرات الکترونیک پیکربندی پیشرانه است. نکته خیره‌کننده درباره LC300 زوایای حمله و فرار آن است که به ترتیب 32 و 26.5 درجه شده تا خود را در حد یک آفرود تمام عیار نشان دهد.

دیدگاه کاربران