انفجار خلاقیت در همکاری با یک سرآشپز ایتالیایی

خلق اثری هنری بر بدنه مازراتی لوانته

12 تیر 1400 15:59

مازراتی در گامی دیگر از برنامه خود برای توسعه محصولات جدید به نام Fuoriserie، نسخه‌­ای ویژه و منحصربه‌فرد از مدل شاسی­‌بلند لوانته را با نام تروفئو Fuoriserie Edition معرفی کرده است.

این خودروی منحصربه‌فرد بخشی از برنامه جدید مازراتی برای ایجاد تحول در فعالیت این شرکت است، که مواردی مانند سفارشی‌سازی محصولات را دربرمی‌­گیرد.این خودروی رنگارنگ که تحت همکاری خودروساز ایتالیایی با یک سرآشپز معروف ایتالیایی به نام ماسیمو بوتورا (Massimo Bottura) شکل گرفته، از سوی مازراتی به عنوان انفجار خلاقیت و نمایشی بی‌­سابقه از آزادی بیان هنری و ترکیب رنگ‌ها توصیف شده است.

بدنه آبی Blu Stradale  این خودروی ایتالیایی با طرحی از مخلوط چندین رنگ تزئین شده است. مشابه همین طرح را می‌­توان در فضای کابین یعنی در کنسول میانی، پوشش داخلی درها و بخشی از داشبورد مشاهده کرد.

ماجراجویی رانندگان در آفرود برای آقای بوتورا یادآور مجموعه‌­ای از رنگ‌های درهم بوده که مثال بارز آن را می‌­توان در پاشش گرد و غبار در هوا در هنگام حرکت خودروهای آفرود مشاهده کرد.

اثر هنری بر پایه مازراتی لوانته با کمک سرآشپز ایتالیایی

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، معرفی این خودروی منحصربه‌فرد بخشی از برنامه جدید مازراتی برای ایجاد تحول در فعالیت این شرکت بوده که مواردی شامل عرضه مدل‌های جدید، برنامه سفارشی‌سازی محصولات و همچنین استقبال از نظرات مشتریان برای ساخت خودروی دلخواه آنان را دربرمی‌­گیرد.

همکاری مازراتی با یک سرآشپز برای خلق یک اثر هنری

در برنامه خودروهای سفارشی این شرکت، سه رده مطرح شده که Corse , Unica و Futura نام داردند و هریک دارای ویژگی­‌های خاصی هستند. Corse برای علاقمندان مسابقات اتومبیلرانی مناسب است و خط‌کشی بدنه مدل‌های تاریخی را بازآفرینی می­‌کند. از سوی دیگر، Unica به علاقمندان مد، هنر و فرهنگ توجه دارد و Futura نیز قصد دارد نظر علاقمندان فناوری و مدل‌های اسپرت را به سوی خود جلب نماید.

برنامه شخصی­‌سازی Fuoriseries با مجموعه­‌ای کامل از رنگ‌ها و طرح‌ها برای تمامی محصولات مازراتی از جمله مدل جدید MC20 قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه کاربران