سوپراسپرتی منحصر به خود سفارش دهید

امکان شخصی‌سازی بیشتر برای زنوو TSR-S

20 تیر 1400 16:42

شرکت زنوو (Zenvo) سال گذشته سوپراسپرتی به نام TSR-S را معرفی کرد که با توجه به برچسب قیمتی 1.45 یورو یا تقریباً 1.716 میلیون دلار، یکی از گران‌ترین خودروهای موجود در بازار خودرو بشمار می‌­آید. البته شرکت سازنده خاطرنشان ساخته که خریداران این مدل، طیف گسترده‌­ای از موارد انتخابی را در اختیار خواهند داشت، بنابراین می­‌توان انتظار داشت که قیمت نهایی حتی از ارقام مذکور هم فراتر رود.

16 رنگ برای تزئین بدنه زنوو TSR-S پیشنهاد شده که در میان آن‌ها گزینه‌­های هیجان‌­انگیزی همچون نارنجی Appelsin یا قرمز Dansk دیده می‌­شود.اکنون این پرسش مطرح می‌­شود که این سوپراسپرت دانمارکی با چه ویژگی‌هایی به نبرد با رقبای کهنه‌کار خواهد رفت؟  

پیشرانه 5.8 لیتری 8 سیلندر این خودرو به سوپرشارژر دوقلو مجهز شده و در دور موتور 8500 دور در دقیقه، 1177 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند. شتاب صفر تا صد و دویست کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت زنوو TSR-S براساس اعلام سازنده، به ترتیب 2.8 و 6.8 ثانیه و 325 کیلومتر برساعت خواهد بود.

16 رنگ برای تزئین بدنه زنوو TSR-S پیشنهاد شده که در میان آن‌ها گزینه‌­های هیجان‌­انگیزی همچون نارنجی Appelsin یا قرمز Dansk دیده می‌­شود.

رنگ نارنجی سفارشی برای زنوو TSR-S

قطعات فیبرکربنی بدنه را می‌­توان همچون محصولات لامبورگینی به صورت سوراخ‌دار سفارش داد. حتی امکان انتخاب این قطعات به صورت رنگ شده نیز فراهم شده، ویژگی‌ای که معمولاً در محصولات سفارشی بوگاتی و پاگانی دیده می‌­شود.

برخی قطعات بدنه زنوو TSR-S همچون رکاب جانبی، باله و دیفیوزر عقب و اجزای سپر جلو را می­‌توان به رنگ متفاوت سفارش داد. برای تزئین رینگ‌ها نیز سه پوشش مختلف به همراه طیفی از رنگ‌ها برای کالیپر ترمز پیشنهاد شده است.

قطعات فیبرکربنی در کابین زنوو TSR-S

برای فضای داخلی هم دو چیدمان راحت (Comfort) یا مسابقه­‌ای (Track) قابل انتخاب است که در دومی، با تریم قطعات فیبرکربن و طراحی متفاوت فرمان روبرو خواهیم بود. نصب قطعات از جنس آلومینیوم یا حتی رودیم و طلا هم در کابین این خودرو امکان‌پذیر است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران