ب‌ام‌و تامین‌کننده وسایل نقلیه مورد استفاده در فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» است.

ماموریت تازه برای موتورسیلکت R nineT Scrambler کمپانی ب‌ام‌و

31 اردیبهشت 1397 13:22

کمپانی فیلمسازی پارامونت پیکچرز به تازگی پیش نمایشی از فیلم جدید ماموریت غیر ممکن را برای عموم منتشر کرده است. داستان این نسخه جدید از سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن درباره یک مامور سازمان CIA است که در حین انجام ماموریت‌های خود، درگیر چندین تعقیب‌وگریز و درگیری می‌شود.

صحنه‌های تعقیب‌وگریز بخش جدایی‌ناپذیر از سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» است.

به نظر می‌رسد قرارداد طولانی مدت کمپانی ب‌ام‌و با شرکت تهیه‌کننده این سری فیلم‌ها ادامه یافته و محصولات خودروساز آلمانی در این قسمت از ماموریت غیرممکن همچنان حضور پررنگی خواهند داشت. فیلم کوتاه تبلیغاتی منتشر شده بیش از 2 دقیقه و نیم زمان ندارد ولی در همین مدت کوتاه نیز می‌توان سه مدل از موتورسیکلت‌های ب‌ام‌و را مشاهده کرد.

در چند نمای کوتاه، تام کروز را در حالی می‌بینیم که سوار بر مدل R nineT Scrambler درحال تعقیب کردن یا تعقیب شدن توسط مجرمان است. همچنین در سکانس دیگری مدل قدیمی‌تر از موتورسیکلت‌های R 1200 RT پلیس خودنمایی می‌کند.

 

می‌توان تصور کرد که اکثر تماشاگران فیلم به روند کلی داستان توجه بیشتری نشان بدهند تا این‌که بر موتورسیکلت‌های نمایش داده شده تمرکز کنند ولی با این حال همین حضور در فیلم‌ها می‌تواند اثر مثبتی بردید میلیون‌ها مخاطب این فیلم نسبت به ساخته‌های ب‌ام‌و داشته باشد.اگر منصفانه قضاوت کنیم، صحنه تعقیب‌وگریز با موتورسیکلت که در قسمت قبلی از مجموعه فیلم ماموریت غیر ممکن انجام شد بسیار نفس‌گیر و غیرقابل تکرار بود و به نظر می‌رسد مشابه آن را در قسمت جدید نخواهیم دید، اما همچنان تماشای صحنه‌های هیجان‌انگیز حرکت خودروها و موتورسیکلت‌ها روی پرده سینما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

دیدگاه کاربران