خاص‌ترین نسخه از FJ40

حراج لندکروزر متعلق به تام هنکس

8 مرداد 1400 19:29

تویوتا لندکروزر FJ40 به عنوان یکی از قدرتمندترین آفرودرها طرفداران زیادی دارد، از جمله ستاره دنیای سینما، تام هنکس. به تازگی قرار است یکی از نسخه‌های بازسازی شده لندکروزر و متعلق به این بازیگر مشهور در حراجی فروخته شود.

به جای پیشرانه اصلی خودرو، یک پیشرانه 4.3 لیتری V6 GM Vortec قرار گرفته و از استانداردهای آلایندگی CARB پیروی می‌کند.بدنه با رنگ سبز Rustic پوشیده شده و با وجود سیستم تعلیق Old Man Emu Shocks و تایرهای Toyo Open Country روی رینگ‌های کرومی، در وضعیت بهتری قرار دارد. ترمز و فرمان برقی، روف‌راک، صندلی‌های تاشوی عقب و ... از دیگر امکانات این آفرودر هستند.

ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیز به کابین خودرو اضافه شده‌اند؛ مانند تهویه مطبوع که بخاری تعبیه شده از سوی کارخانه را تکمیل می‌کند و استریوی سونی با قابلیت AM/FM - کاست و بلندگوهای اضافی. جالب است بدانید که مجموعه‌ای از صندلی‌های عقب پورشه نیز با روکش چرم مشکی موجود است. البته صندلی‌های اصلی نیز در دسترس‌ هستند که با چرم خاکستری پوشیده شده‌اند.

تویوتا لندکروزر متعلق به تام هنکس

به جای پیشرانه اصلی خودرو، یک پیشرانه 4.3 لیتری V6 GM Vortec قرار گرفته و از استانداردهای آلایندگی CARB پیروی می‌کند. این نیروگاه 180 اسب‌بخار را از طریق جعبه‌دنده 5 سرعته دستی GM به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. شاید قدرت زیادی به نظر نرسد، اما در واقع 47 اسب‌بخار نسبت به پیشرانه اصلی لندکروزر FJ40 در زمان خود، افزایش یافته است.

با توجه به جذابیت و شهرت این FJ40 قیمت نسبتا زیادی برای آن انتظار می‌رود. Bonhams نیز قیمت آن را بین 75 هزار تا 125 هزار دلار تخمین زده است.

دیدگاه کاربران