خشونت بیشتر با کمک قطعات مشکی رنگ

معرفی تریم XRT برای هیوندای سانتافه 2022

12 مرداد 1400 16:19

در ماه اکتبر گذشته، شاهد معرفی تغییراتی جدید برای هیوندای سانتافه بودیم که تغییر در چهره این خودرو، مشخصات فنی و برخی بروزرسانی­‌های داخلی و خارجی را برای این کراس‌‌ور کره­‌ای به ارمغان آورد.

پکیج XRT با افزودن قطعات مشکی رنگ، ظاهری خشن و نزدیک به خودروهای آفرود برای سانتافه به ارمغان آورده است.اما کار هیوندای با این مدل به این نقطه ختم نشده، چراکه این شرکت یک تریم جدید به نام XRT را برای سانتافه 2022 معرفی کرده است.

همین ابتدای امر باید خاطرنشان ساخت که این پکیج ظاهری است و هیچگونه تغییری در مشخصات فنی را به همراه ندارد. درواقع پکیج XRT با افزودن قطعات مشکی به نیمه پایینی بدنه، جلوپنجره مشکی مات، پوشش مشکی آینه­‌های جانبی و ریل‌های سقفی، زیرسپری‌های نقره­‌ای تیره، پارکابی‌های مشکی و رینگ‌های 18 اینچی تیره، سعی داشته ظاهری خشن و نزدیک به خودروهای آفرود برای سانتافه به ارمغان آورد.

تریم XRT برای هیوندای سانتافه 2022

هیوندای برای سانتافه 2022 دو پیشرانه 2.5 لیتری درنظر گرفته که یکی از آن‌ها تنفس طبیعی و دیگری مجهز به توربوشارژر است.

مدل تنفس طبیعی 191 اسب­‌بخار قدرت و 246 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند، درحالی‌که نسخه مجهز به توربوشارژر، 277 اسب‌­بخار قدرت و 422 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. قرار است نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید از سانتافه نیز در آینده نزدیک معرفی شود.

تریم XRT برای هیوندای سانتافه 2022

تریم XRT در جایگاهی میان تریم پایه SEL با قیمت 29 هزار دلار و کامل‌ترین تریم یعنی لیمیتد با قیمت 38,980 دلار قرار می­‌گیرد. سانتافه XRT در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب با قیمت 32,300 و 34 هزار دلار از هم‌اکنون در نمایندگی‌های هیوندای قابل سفارش است.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران