هاچ‌بکی تولید محدود

معرفی رنو کلیو نسخه Lutecia

18 مرداد 1400 11:21

اخیرا نسخه‌ای از رنو کلیو با نام Lutecia Limited Edition در انگلستان رونمایی شده است. نام این نسخه، از شهر تاریخی Lutetia در روم باستان گرفته شده است، که امروزه با نام پاریس، پایتخت فرانسه شناخته می‌شود.

نسخه Lutetia بر اساس کلیو S ساخته شده و فقط 300 دستگاه از آن تولید می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد ظاهری فراوانی در این نسخه یافت می‌شود؛ رنگ بدنه مشکی الماسی متالیک با خطوط و طرح‌های رنگ برنجی روی جلوپنجره، آینه‌های جانبی، ورودی‌های هوا، لبه‌های کناری و سپر عقب، از جمله تفاوت‌های آن با نسخه استاندارد رنو کلیو است. خطوط برنجی روی رینگ‌های 17 اینچی ویژه آن نیز دیده می‌شود.

نسخه Lutetia بر اساس کلیو S ساخته شده و فقط 300 دستگاه از آن تولید می‌شود. بنابراین از ویژگی‌هایی مانند روشنایی فضای داخلی، صفحه ابزار دیجیتال 7 اینچی و نمایشگر 9.3 اینچی اطلاعات و سرگرمی با نویگیشن ماهواره‌ای، بهره‌مند است. سیستم‌های کمک راننده‌ای نیز مانند حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری فعال، تشخیص علائم راهنمایی، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین عقب، در دسترس است.

رنو کلیو نسخه Lutecia

خبرگزاری Auto Express اشاره کرد که رنو کلیو Lutecia از یک پیشرانه 3 سیلندر یک لیتری بنزینی نیرو می‌گیرد و خروجی‌ای برابر 89 اسب‌بخار قدرت و 160 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. این نیرو توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت، 12.2 ثانیه زمان لازم است.

قیمت رنو کلیو Lutecia از 28,078 دلار آغاز می‌شود و احتمالاً تحویل آن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران