جزئیات تیره برای کراس‌اور بریتانیایی

معرفی جگوار F-Pace نسخه R-Dynamic Black

27 مرداد 1400 11:54

با اضافه شدن نسخه Black به تریم R-Dynamic از جگوار اف-پیس، تنوع مدل‌های قابل سفارش از این خودرو در بازار اروپا گسترش یافته است. البته در این نسخه جدید تنها شاهد اضافه شدن برخی جزئیات مشکی براق به بدنه هستیم.

در این نسخه جدید تنها شاهد اضافه شدن برخی جزئیات مشکی براق به بدنه هستیم.تزئینات مشکی R-Dynamic Black شامل آینه­‌های جانبی، جلوپنجره و حاشیه آن، حاشیه شیشه­‌های جانبی، ورودی هوا روی گلگیرها، نشان­‌های عقب بدنه و ریل‌های سقفی می­‌شود. رینگ‌های 20 اینچی خودرو نیز با روکش مشکی براق تزئین شده، که در کنار کالیپر ترمزهای قرمز، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

در فضای داخلی تریم R-Dynamic Black با روکش براق چوبی حاصل از ذغال چوب و روکش فلزی پدال‌ها روبرو هستیم. نورپردازی داخلی با امکان انتخاب از میان 30 رنگ و سقف شیشه‌­ای ثابت پانوراما، از دیگر ویژگی­‌های فضای داخلی این نسخه خاص از جگوار F-Pace بشمار می­‌آید.

جگوار F-Pace نسخه R-Dynamic Black

جگوار وعده کرده که در اواخر سال جاری از طریق بروزرسانی نرم­‌افزاری آنلاین، امکان پشتیبانی سیستم اطلاعات سرگرمی تمام نسخه‌­های F-Pace را از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم فراهم آورد، هرچند که فعلاً تاریخ دقیق انجام این کار اعلام نشده است. خودروساز بریتانیایی همچنین قصد دارد سامانه دستیار فرمان را به کروزکنترل تطبیق­‌پذیر این مدل اضافه نماید، تا هدایت خودرو در مسیر مستقیم بهبود یابد.

جگوار F-Pace نسخه R-Dynamic Black

خریداران جگوار F-Pace نسخه R-Dynamic Black برای انتخاب پیشرانه چند گزینه در اختیار خواهند داشت. پیشرانه 2 لیتری توربودیزل 4 سیلندر در دو نسخه با 161 یا 201 اسب‌­بخار قدرت، پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بنزین­‌سوز مجهز به توربوشارژر با 247 اسب­‌بخار قدرت و در نهایت نسخه هیبرید از همین پیشرانه که 399 اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کند، گزینه‌­های قابل انتخاب را تشکیل می­‌دهند. صرف‌نظر از نوع پیشرانه، سامانه چهار چرخ محرک و جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد روی تمامی نسخه‌­های این تریم نصب خواهد شد.

بد نیست بدانید که پکیج Black برای جگوار F-Pace SVR هم عرضه شده، که رینگ‌های 22 اینچی و برخی قطعات مشکی دیگر را برای این مدل به همراه آورده است.

قیمت پایه جگوار F-Pace نسخه R-Dynamic Black در بریتانیا 46,765 پوند معادل با 64,840 دلار تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران