برای لدذت از مسیرهای ساحلی

فورد برانکو Riptide

28 مرداد 1400 11:55

حتی پیش از تحویل فورد برانکو به مشتریان، کاملاً واضح بود که طیف گسترده‌­ای از لوازم جانبی برای مشتریان ماجراجوی این خودرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

فورد برانکو Riptide، برای لذت بردن از هوای آزاد ساحل دریا طراحی و ساخته شده است.هم‌اکنون بیش از 200 قطعه جدید برای نصب روی این خودروی شاسی­‌بلند پیشنهاد شده است، که بخشی از آن‌ها را می‌­توان در کانسپت Riptide مشاهده کرد، خودرویی که برای لذت بردن از هوای آزاد ساحل دریا طراحی و ساخته شده است.

برای شکل گیری این کانسپت، یک برانکو چهار در 2021 با پکیج Sasquatch انتخاب و سپس تمامی لوازم اضافه با قطعات استاندارد تعویض شده است.

پوشش پارچه­‌ای سقف، نوار چراغ LED، میل نصب دوچرخه ساخت Yakima، چراغ‌های آفرود، درهای لوله‌­ای و سپر جلو، مواد لازم برای تغییر فورد برانکو استاندارد به Riptide خواهد بود. به جزء سپر جلو که بنابر اعلام فورد هنوز به مرحله تولید نرسیده، سایر موارد در دسترس خریداران است بنابراین هریک از مالکان برانکو می­‌تواند یک Riptide در پارکینگ منزل خود داشته باشند.

فورد برانکو Riptide

خانم میسی کولسیت (Missy Coolsaet) که سمت طراحی و انتخاب رنگ برای برانکو را بر عهده دارد، طراحی ماژولار این شاسی­‌بلند را دلیل آزادی عمل طراحان و مشتریان در اعمال تغییر دانسته است.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که به علت شکایت برخی مشتریان فورد برانکو از کیفیت سقف فلزی، خودروساز آمریکایی تولید این مدل را تا ماه اکتبر به تاخیر انداخته است، تا این قطعه را از تامین­‌کننده دریافت نماید. البته همین عامل باعث افزایش صف انتظار دریافت برانکو تا یک سال و افزایش شدید قیمت نمونه­‌های موجود در بازار شده است.

دیدگاه کاربران