• ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online
  • ونوسيا V-Online

محصولی جدید از زیرمجموعه دانگ‌فنگ

بررسی ونوسیا وی آنلاین مکث موتور (Venucia BIG V)

14 آذر 1402 09:27

کاتالوگ ونوسیا وی آنلاین وارداتی

آذر 1402: شرکت مکث موتور با انتشار اطلاعات رسمی ونوسیا V-Online وارداتی، برای عرضه این خودرو جدید از طریق سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی، اعلام آمادگی کرده است:

کاتالوگ ونوسیا وی آنلاین وارداتی (PDF)


طراحی خودرو ونوسیا v online

شرکت ونوسیا (Venucia) از خودروسازان زیرمجموعه گروه دانگ‌فنگ-نیسان است که سابقه تاسیس آن به سال 2010 برمی‌گردد. این شرکت از سال 2021 تاکنون، کراس‌­اور میان­‌سایزی به نام V-Online دارد که با هدف جلب نظر مشتریان جوان، طراحی و ساخته شده است. ونوسیا وی آنلاین، قرار است در سال 1402 و توسط شرکت مکث موتور، بصورت وارداتی، به بازار کشورمان بیاید.

طراحی خارجی ونوسیا وی آنلاین، از خطوط تیز و زاویه‌دار شکل گرفته است و تقریباً از فرم‌­های منحنی در بدنه آن خبری نیست. چراغ‌های جلو با عرض کم، فرم گوشه‌دار و زاویه رو به بالا، جلوپنجره بزرگ با خطوط مورب، چهار چراغ LED در گوشه جلوی هریک از چراغ‌ها به همراه خطوط شکسته در دو سوی سپر جلو، چهره خشن این خودرو را شکل داده است.

ونوسیا وی آنلاین

خطوط شکسته و زاویه‌دار در نمای جانبی هم حضور دارد و در کنار فرم شیب­دار سقف با رنگ مشکی، نمایی زیبا ایجاد کرده است. طرح چراغ‌های عقب نیز جالب بوده و با پیروی از رویه متداول در بسیاری از کراس‌اورهای امروزی، به صورت پیوسته با گوشه­‌های زاویه‌دار در دو بخش انتهایی طراحی شده است.

ابعاد و اندازه‌های ونوسیا وی آنلاین
طول 4562 میلیمتر
عرض 1917 میلیمتر
ارتفاع 1625 میلیمتر
فاصله محوری 2700 میلیمتر
وزن تقریبی 1491 کیلوگرم
حجم باک 60 لیتر
فضای صندوق 605 لیتر

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

داشبورد خودرو ونوسیا V-Online از سطوح صاف و خطوط مستقیم شکل گرفته و به لطف نمایشگر بزرگ یکپارچه، از وجود دکمه­‌های مختلف بی­‌نیاز شده است. طرح فرمان با سه شاخه، خروجی­‌های تهویه مطبوع و لوگوی ونوس موتور که در محلی نزدیک به فرمان نصب شده، سایر جزئیات قابل توجه در این بخش است.

ونوسیا وی آنلاین

مشخصات فنی ونوسیا وی انلاین

نیروی محرکه V-Online از پیشرانه 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر تامین می‌شود. گیربکس خودرو نیز از نوع دوکلاچه اتوماتیک است اما نکته جالب توجه اینجاست که در سال‌های 2021 و 2022، این گیربکس از نوع خشک (dry) بود اما از سال 2023 به بعد، گیربکس دوکلاچه ونوسیا به نوع خیس (wet) تغییر یافته است:

مشخصات فنی ونوسیا وی آنلاین
کد موتور A415TD
نوع موتور 1.5 لیتری توربو
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه
قدرت 188 اسب بخار
گشتاور 260 نیوتن متر
شتاب 8.8 ثانیه
سرعت 200 کیلومتربرساعت
مصرف 7.1 لیتر

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

قیمت ونوسیا وی آنلاین وارداتی

قیمت خودرو ونوسیا v online در بازار چین، از حدود 100 هزار یوآن شروع شده و حداکثر به 130 هزار یوآن نیز می‌رسد؛ به عبارت بهتر قیمت این محصول مکث موتور، چیزی حدود 15 تا 19 هزاردلار است. بنابراین در صورت حضور در بازار کشورمان، قیمتش حدود 1.4 میلیاردتومان خواهد بود. البته هنوز چیزی قطعی نشده و همچنان باید منتظر بمانیم.


فروش ونوسیا وارداتی

برای اطلاع از آخرین اخبار محصولات ونوسیا در ایران و همچنین جهت آشنایی با نحوه فروش خودروهای وارداتی ونوسیا در بازار کشورمان مقاله شرایط فروش ونوسیا را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران