54 هزار دلار برای پکیج سفارشی

تیونینگ مرسدس‌بنز G کلاس توسط کان اتومبیلز

31 مرداد 1400 15:53

شرکت کان اتوموبیلز (Kahn Automobiles) که در بریتانیا به کار تیونینگ و تغییر خودروهای لوکس اشتغال دارد، تاکنون پروژه‌­های زیادی را به انجام رسانده، اما به جرات می‌­توان ادعا کرد که محصول جدید این شرکت یکی از متمایزترین نمونه­‌هاست.

پکیج سفارشی کان برای مرسدس‌بنز G کلاس، 54,468 دلار قیمت دارد.در همان ابتدای امر، نام عجیب و طولانی انتخاب شده برای این خودرو یعنی Project Kahn Carbon Wide Track Edition جلب نظر می‌­کند.

در بسیاری از G کلاس‌­هایی که تاکنون توسط شرکت‌های تیونر مورد تغییر قرار گرفته‌­اند، شاهد موارد عجیب بوده‌­ایم اما باله عقبی که کان برای محصول خود انتخاب کرده، شاید از بقیه عجیب‌تر باشد. هرچند شرکت کان این قطعه را به عنوان «یک باله سقفی» معرفی نموده ولی به نظر می‌­رسد با دو قطعه که در دو سوی سقف نصب شده روبرو هستیم. لازم به یادآوری است که برخی ازمشهورترین سوپراسپرت­‌های جهان همچون فراری FXX-K نیز به باله عقب دوتکه مجهز شده‌­اند.

تیونینگ مرسدس‌بنز G کلاس توسط کان اتومبیلز

جلوپنجره و سپر جلوی جدید، کاپوت فیبرکربنی، پرده آفتابگیر برقی، گلگیرهای بزرگتر از نمونه‌­های استاندارد، رینگ‌های 23 اینچی با طرح اختصاصی کان و تایرهای کانتیننتال، از دیگر تغییرات اعمال شده بر بدنه این شاسی‌­بلند لوکس به شمار می­‌آید. شرکت کان با افتخار اعلام کرده که تایرهای این خودرو را در مشارکت با متخصصان کانتیننتال و به صورت سفارشی ساخته شده است.

صندلی­‌ها و پوشش داخلی درها با چرم باکیفیت به رنگ قرمز بنگال روکش شده، که در همنشینی با پوشش مشکی کنسول میانی و پشتی صندلی‌­ها، تضاد بصری زیبایی پدید آورده است.

تیونینگ مرسدس‌بنز G کلاس توسط کان اتومبیلز

با توجه به آن‌که شرکت کان از مرسدس‌بنز G63 AMG برای ساخت نسخه سفارشی Carbon Wide Track استفاده کرده، قیمت 54,468 دلاری این پکیج را باید به قیمت نمونه استاندارد این خودرو اضافه کرد، که در حال حاضر با قیمت پایه 306,383 دلار به فروش می­‌رسد.

دیدگاه کاربران