رنگ سفید به یاد فاکس بادی 93 Triple White

معرفی نسخه آیس وایت برای دوقلوهای موستانگ‌

1 شهریور 1400 14:20

شرکت فورد نسخه‌­ای ویژه از مدل اسپرت محبوب ساخت خود یعنی موستانگ را به نام Ice White Edition (سفید یخی) معرفی کرده است. این خودرو را می‌توان به عنوان ادای احترام فورد به موستانگ فاکس بادی 93 Triple White در دهه 90 میلادی تلقی کرد، خودرویی با رنگ سفید سفارشی که در آن دوران با استقبال گرم مخاطبان و رسانه‌­ها مواجه بود.

این خودروها را می‌توان به عنوان ادای احترام فورد به موستانگ فاکس بادی 93 Triple White در دهه 90 میلادی تلقی کرد.اما نسخه ویژه Ice White Edition از یک جهت دیگر هم قابل توجه است، چراکه برای نخستین بار از زمان آغاز عرضه موستانگ مک-ای تاکنون، یک نسخه سفارشی با ویژگی­‌های مشابه با نسخه کوپه برای تزئین آن معرفی شده است.

بدنه موستانگ مک-ای با روکش سه لایه از رنگ سفید Star متالیک پوشانده شده، درحالی‌که فضای داخلی با رنگ خاکستری و رینگ‌های 19 اینچی آلومینیوم با رنگ سفید تزئین شده است.

اما رنگ سفید درنظر گرفته شده برای فورد موستانگ کوپه از نوع سفید Oxford است، که سابقه استفاده در محصولات قدیمی این شرکت را دارد. رینگ‌های 19اینچی هم به رنگ سفید درآمده است و فضای داخلی هم با ترکیب سفید و مشکی تزئین شده.

کابین فورد موستانگ مک-ای نسخه Ice White Edition
کابین فورد موستانگ مک-ای نسخه Ice White Edition

فورد نسخه Ice White Edition را تنها برای مدل‌های اکوبوست و GT Premium موستانگ کوپه و مدل‌های پرمیوم مک-ای درنظر گرفته است. ثبت سفارش برای نسخه سفارشی از مک-ای از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد درحالی‌که موستانگ کوپه Ice White Edition از اوایل سال 2022 وارد نمایندگی­‌ها می­‌شود.

آقای جیم اونز مدیر بازاریابی برند موستانگ با اشاره به توانایی این خودرو در جلب توجه، اعتقاد دارد نسخه سفارشی جدید از این خودرو همچون نسخه 93 Triple White از موستانگ فاکس بادی، در سال‌های آینده مورد توجه مجموعه‌­داران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران