• فورد ماستنگ مک-اي GT با پکيج برنز
  • فورد ماستنگ مک-اي GT با پکيج برنز
  • فورد ماستنگ مک-اي GT با پکيج برنز
  • فورد ماستنگ مک-اي GT با پکيج برنز

محصولی غیر منتظره از فورد

معرفی فورد ماستنگ مک-ای GT با پکیج برنز

2 بهمن 1402 19:02

عرضه نسخه برقی فورد ماستنگ در قالب یک کراس‌اور، امری غیرمنتظره بود که البته با استقبال مشتریان همراه شد. حالا شرکت فورد تصمیم گرفته که در سال 2024، کامل‌ترین تریم از این خودرو را با پکیج ظاهری برنز همراه کند.

فورد ماستنگ مک-ای GT به دو پیشرانه برقی با 480 اسب‌بخار قدرت و 814 نیوتن‌متر گشتاور، سامانه چهار چرخ محرک eAWD و مجموعه باتری به ظرفیت 91 کیلووات ساعت مجهز شده است و می‌تواند با یک بار شارژ، 432 کیلومتر مسافت را طی کند (برمبنای استاندارد EPA). لازم به ذکر است که رقم گشتاور در نسخه پرفورمنس ادیشن به 860 نیوتن‌متر افزایش می‌یابد.

البته پکیج برنز که برای این مدل پیشنهاد شده، تنها با تغییرات ظاهری همراه می‌شود. رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی، جلوپنجره بدون منفذ و نشانه‌ی Mach-E 4X و GT به رنگ برنز تزئین خواهد شد.

فورد ماستنگ مک-ای GT با پکیج برنز

پکیج برنز را می‌توان در کنار هر سه رنگ موجود برای این خودرو یعنی مشکی Shadow، سفید Star سه پوششه یا سبز Eruption سفارش داد.

فورد ماستنگ مک-ای GT با پکیج برنز، براساس نسخه به روز رسانی شده از این خودرو شکل گرفته است، که مواردی شامل تعلیق MagneRide، کالیپرهای قرمز ساخت برمبو در محور جلو و صندلی‌های اسپرت ردیف جلو با تنظیم 10 گانه برای راننده را به همراه دارد.

فروش فورد ماستنگ مک-ای با شیب صعودی ملایم به 40.771 دستگاه در سال 2023 رسیده است. البته با بروز نشانه‌هایی از کاهش تقاضا، فورد هم سرعت تولید ماستنگ مک-ای را کاهش داده و در عین حال، قصد دارد تمهیداتی همچون کاهش قیمت پایه یا افزایش تنوع در نسخه‌های این خودرو را نیز انجام دهد.

در رده شاسی‌بلندهای میان‌رده، تسلا مدل Y همچنان به عنوان پرفروش‌ترین شناخته می‌شود در حالی که فروش شورولت بلیزر EV مدل 2024 به علت بروز برخی مشکلات کیفی، متوقف شده است.

فورد ماستنگ مک-ای GT با پکیج برنز

ظاهرا فورد قصد دارد تا اواخر سال 2024، پکیج‌های تقویت پیشرانه را نیز برای ماستنگ مک-ای عرضه کند.

قیمت پایه فورد ماستنگ مک-ای 2024 در تریم GT، از 61,795 دلار آغاز می‌شود. با سفارش پکیج برنز، قیمت خودرو به 62,790 دلار افزایش می‌یابد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران