جذابیت‌ بیشتر به لطف کیت بدنه

تیونینگ پورشه تایکان توسط RevoZport

8 شهریور 1400 16:16

کمپانی تیونینگ RevoZport به واسطه‌ ساخت کیت‌های آیرودینامیکی برای خودروهای لوکس و سوپرکارها شناخته شده است‌. یکی از پروژه‌های مهم این شرکت نیز ساخت کیت برای لافراری در سال 2019 است، که آن را به یک FXX K Evo جاده‌ای تبدیل کرد. RevoZport برنامه‌هایی را نیز برای تغییر و اصلاح خودروهای تسلا دارد اما این‌ بار به سراغ یکی از سریع‌ترین خودرهای برقی، یعنی پورشه تایکان، رفته است‌.

RevoZport آیروکیت‌هایی را در جهت افزایش جذابیت پورشه تایکان ارائه کرده استپورشه تایکان بسیار سریع و چابک است، اما از نظر برخی افراد ظاهری آرام و غیرتهاجمی دارد. RevoZport برای چنین افرادی، آیروکیت‌هایی را در جهت افزایش جذابیت تایکان ارائه می‌دهد. این کیت‌ها در دو نوع متفاوت عرضه می‌شوند؛ Taycan GT-Z و Taycan Revoluzione. هر دو نوع دارای سطوح و اجزای متفاوتی هستند و مشتریان می‌توانند بر حسب سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کنند.

نسخه Revoluzione ظاهری آرام‌تر دارد و باعث افزایش تولید نیروی داون‌فورس می‌شود. این کیت شامل قسمت‌هایی مانند لیپ سپر جلو، فلاپ‌ها و خطوط سپر جلو، رکاب‌ها، دیفیوزر عقب و بال عقب است، که همگی از فیبرکربن ساخته شده‌اند. این کیت 12 هزار دلار قیمت دارد. خریداران می‌توانند به طور دلخواه رینگ‌های 22 اینچی دو تکه‌ای را که از پورشه 911GT3 RS الهام گرفته شده، سفارش دهند.

تیونینگ پورشه تایکان توسط RevoZport

اگرچه هر دو نسخه شباهت‌های ظاهری فراوانی دارند، اما به لطف قطعات اضافه و برجسته سپر عقب، Taycan GT-Z ظاهر تهاجمی‌تری دارد. البته مهم‌ترین تفاوت آن، چرخ‌های توربینی جلوست. این کیت نیز با قیمت 15 هزار دلار قابل خریداری است.

هر دو کیت GT-Z و Revoluzione برای نسخه‌های 4s، توربو و توربوS پورشه تایکان، قابل سفارش و اجرا هستند.

دیدگاه کاربران