میوه ممنوعه تویوتا برای مشتریان آمریکایی

معرفی هایلوکس Revo GR Sport

10 شهریور 1400 12:19

با وجود محبوبیت خودروهای پیکاپ در بازار خودروی آمریکا، شرکت تویوتا از وارد کردن نسل جدید هایلوکس به این کشور خودداری کرده است، هرچند که مدل بزرگتر تاکوما را همچنان به فروش می­‌رساند.

تویوتا هایلوکس GR Sport Hi-Floor و GR Sport Lo-Floor به ترتیب با قیمت 27 و 40 هزار دلار به بازار تایلند عرضه خواهند شد.اما طرفداران تویوتا هایلوکس احتمالاً از مشاهده دو نسخه Revo GR Sport که در تایلند رونمایی شده است، هیجان زده خواهند شد. این دو نسخه با القاب Hi-Floor و Lo-Floor معرفی شده که کنایه‌­ای از انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها در اولی و دو چرخ در نمونه دوم است.

جلوپنجره همرنگ با بدنه، نقوش گرافیکی روی بدنه و رینگ‌های سفارشی، نخستین تفاوت‌های این دو خودرو با نمونه­‌های استاندارد تویوتا هایلوکس است.

در فضای کابین هم شاهد استفاده از تریم قطعات با روکش نقره‌­ای تیره، دوخت قرمز روکش صندلی­‌ها و لوگوی GR در نقاط مختلف هستیم.

کابین هایلوکس Revo GR Sport

نسخه Lo-Floor از تویوتا هایلوکس Revo GR Sport شاید برای علاقمندان پیکاپ‌های آفرودر کمی ناامیدکننده باشد، چراکه علاوه‌بر بی­‌بهره ماندن از سامانه چهارچرخ محرک، ارتفاع بدنه آن نیز به میزان 23 میلی‌متر کاهش یافته است و رینگ‌های 17 اینچی در زیر آن نصب شده که شاید درنظر بسیاری افراد غیرقابل قبول به نظر برسد. رکاب­‌های جانبی و تریم مشکی فضای کابین، از دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می­‌آید.

تویوتا هایلوکس Revo GR Sport
نسخه Lo-Floor

اما در نسخه Hi-Floor شاهد تعدادی موارد اضافه همچون قطعه اضافی روی گلگیرهای جلو، میله‌­های مشکی محفظه بار با چراغ‌های LED، رکاب­‌های جانبی و سیستم تعلیق تقویت شده با کمک‌­فنرهای جدید هستیم. رینگ‌های نسخه Hi-Floor هجده اینچی با تایرهای پهن است، که هرچند برای بدنه این خودرو بازهم کمی کوچک به نظر می‌­رسد اما نسبت به نسخه Lo-Floor ظاهر بهتری دارد.

تویوتا هایلوکس GR Sport Hi-Floor و GR Sport Lo-Floor به ترتیب با قیمت 27 و 40 هزار دلار به بازار تایلند عرضه خواهند شد و در کنار نسخه­‌های دیگر از این پیکاپ ژاپنی به فروش می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران