با فضای بار باورنکردنی

معرفی هیوندای استاریا نسخه Load

30 شهریور 1400 11:33

در اوایل سال جاری میلادی، شرکت هیوندای با رونمایی از یک مینی­‌ون یازده نفره به نام استاریا با طراحی فضایی بدنه و کابین، مخاطبان را غافلگیر کرد.

این خودرو برای جای دادن سه پالت با استاندارد اروپا گنجایش دارد. این فضا معادل با 4935 لیتر برآورد می‌­شود.اکنون نسخه مخصوص حمل بار از این مینی ون با نام استاریا Load هم معرفی شده است، که به‌زودی در دسترس مشتریان استرالیایی قرار خواهد گرفت. این خودرو در دو نسخه 2 یا پنج نفره، با دو فرم اتاق سه در یا ون با دو در کشویی و در دو رنگ سفید شیری یا نقره‌­ای درخشان قابل سفارش است.

صرف نظر از مسائل مربوط به شکل ظاهری، هیوندای استاریا Load به پیشرانه 2.2 لیتری 4 سیلندر دیزل مجهز شده است، که 174 اسب‌­بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو ارسال می‌کند.

مطمئنا یکی از مهمترین ملاک­‌ها برای انتخاب یک خودروی ون، گنجایش فضای بار آن است. هیوندای خیال مشتریان را از این بابت راحت کرده و اعلام نموده که این خودرو برای جای دادن سه پالت با استاندارد اروپا گنجایش دارد. این فضا معادل با 4935 لیتر برآورد می‌­شود.

هیوندای استاریا نسخه Load

جدیدترین محصول هیوندای در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی هم دست پر به میدان آمده است و مواردی همچون هفت کیسه هوا، ترمز پارک برقی، ورود بدون کلید، پاور ویندوز، سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و بسیاری موارد دیگر را به همراه دارد.

قیمت پایه این خودرو برای دو نسخه Van و Crew Van به ترتیب 45,740 و 48,240 دلار استرالیا تعیین شده است. لازم به ذکر است که فروش Crew Van از سه ماهه چهارم سال جاری آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران