آراستگی ظاهری با کیت بدنه جدید

تیونینگ رولزرویس داون توسط منصوری

1 مهر 1400 12:22

هرچند برخی کارشناسان و مشتریان دل خوشی از سلیقه منصوری در تغییر خودروها ندارند، اما یکی از جدیدترین پروژه‌های این شرکت یعنی پکیج Softkit که برای تزئین رولزوریس داون سیلور بولت ارائه شده، به اندازه‌­ای چشم‌نواز هست که روزنه‌­ای برای انتقاد از این تیونر آلمانی باز نگذارد.

پکیج Softkit به منظور ایجاد تغییر در ظاهر بدنه، طرح رینگ‌ها و عملکرد فنی این خودروی لوکس روباز طراحی شده است.این مجموعه به منظور ایجاد تغییر در ظاهر بدنه، طرح رینگ‌ها و عملکرد فنی این خودروی لوکس روباز طراحی شده است. طرح جدید ورودی هوای سپر جلو با لبه‌های تیز در طرفین، طراحی جدید سپر عقب به همراه اجزای روی آن، دیفیوزر فیبرکربنی و باله کوچک عقب روی لبه صندوق، برخی از مهمترین تغییرات ظاهری این خودروی لوکس در این پکیج است.

لازم به ذکر است که حاشیه جلوپنجره، رکاب­‌های جانبی، قاب دور شیشه جلو، بخش مرکزی کاپوت و قطعه پشت صندلی‌­ها، از جنس فیبرکربن ساخته شده است.

رینگ‌های 22 اینچی طراحی شده توسط منصوی به نام V.6 با پره‌­های Y شکل برای این خودرو نصب شده است، که می‌­توان آنها را به رنگ مشکی الماسی یا مشکی براق سفارش داد، هرچند که امکان انتخاب رنگ دلخواه مشتری هم فراهم است.

تیونینگ رولزرویس داون توسط منصوری

پکیج Softkit هیچگونه تغییری برای کابین رولزرویس داون سیلور بولت پیشنهاد نکرده است، ولی در عین حال منصوری اعلام نموده که برای اعمال سلیقه مشتریان آمادگی کامل دارد.

به لطف اعمال تغییرات نرم‌­افزاری روی ECU پیشرانه، اکنون 730 اسب­‌بخار قدرت و هزار نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این کوپه لوکس بریتانیایی قرار گرفته است.

رولزرویس تنها 50 دستگاه داون سیلور بولت تولید کرده تا یاد و خاطره محصولات روباز خود در دهه 20 میلادی را گرامی دارد، بنابراین می‌­توان انتظار داشت که نمونه­‌های معدودی از این خودروی روباز کمیاب، به پکیج Softkit مزین شوند.

دیدگاه کاربران