با امکانات رفاهی بیشتر

معرفی لکسوس LS مدل 2022

9 آبان 1400 17:07

نسل فعلی لکسوس LS که از سال 2017 در بازار حضور دارد را باید بسیار متفاوت از نسل قبل این خودرو دانست. پس از معرفی نسخه فیس‌لیفت از LS در سال 2020، اکنون نوبت به اعمال بروزرسانی برای سال 2022 رسیده که البته طراحی بدنه را شامل نمی­‌شود.

سامانه ایمنی انحصاری لکسوس یعنی Safety System+ 2.5 به صورت استاندارد در تمامی تریم‌ها نصب شده است.برای آگاهی از تغییرات این خودرو برای سال 2022، نخست باید فهرست امکانات رفاهی آن را مشاهده کنید. اول بشنوید از سامانه ایمنی انحصاری لکسوس یعنی Safety System+ 2.5 که به صورت استاندارد در تمامی تریم‌ها نصب شده است، اما در نسخه جدید به برخی تغییرات در سخت­‌افزار و نرم‌افزار مجهز شده است.

بنابر اعلام لکسوس، لنز دوربین‌­ها و طول موج رادارها بهبود یافته به نحوی که عملکرد سامانه PCS را ارتقاء خواهد داد. سامانه PCS یا سیستم جلوگیری از برخورد، مواردی شامل هشدار برخورد از روبرو، ترمز اضطراری خودکار و قابلیت تشخیص عابرپیاده و دوچرخه‌سوار را دربرمی­‌گیرد.

خریداران تریم پایه لکسوس LS 500 از این به بعد امکان تجربه بهتر از سیستم صوتی خودروی خود را در اختیار خواهند داشت، چراکه امکان سفارش سیستم صوتی مارک لوینسون (Mark Levinson) در این تریم هم فراهم شده است.

لکسوس LS مدل 2022

روکش دست­‌دوزی شده برای پوشش داخلی درها به نام Haku نیز اکنون به عنوان جزئی از پکیج‌­های Luxury و Executive قابل سفارش است.

تغییرات لکسوس LS جدید به داخل کابین محدود نشده است، چراکه براساس اعلام شرکت سازنده، اجزای سیستم تعلیق شامل فنر، کمک­‌فنر، آنتی رول‌بارهای جلو و عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. تنظیمات سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر AVS هم به لطف اجزاء جدید بهبود یافته است که بنابر اظهار خودروساز ژاپنی، تمام این موارد به منظور افزایش راحتی و هندلینگ این محصول انجام شده است.

لکسوس LS مدل 2022

سایر بخش‌های لکسوس LS مدل 2022 نسبت به لکسوس LS مدل 2021 بدون تغییر باقیمانده است، که شامل مشخصات فنی و قیمت پایه 76 هزار دلاری این خودرو نیز می­‌شود.

اگر جزء علاقمندان نسخه اسپرت این خودرو یعنی LS-F هستید، به نظر می‌رسد فعلاً باید منتظر بمانید چراکه هنوز خبری از مدل بروزرسانی شده این نسخه منتشر نشده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران