اثری هنری از پائولو ترویلو

لامبورگینی هوراکان بوم نقاشی شد

18 آبان 1400 13:16

آقای پائولو ترویلو (Paolo Troilo) از سال 2005 شروع به نقاشی کرده البته با یک تفاوت بزرگ، چراکه وی بدون استفاده از قلمو و به یاری انگشتان خود نقاشی می­‌کند. پس از گذشت چند سال، این هنرمند ساکن میلان در این مدل نقاشی صاحب سبک شده و چندین نمایشگاه در شهرهای نیویورک، استانبول، رم و سنگاپور برگزار کرده است.

ترویلو در جدیدترین پروژه خود به سراغ یک لامبورگینی هوراکان Evo رفته و با الهام از مینوتور اثری هنری خلق کرده است.ترویلو در جدیدترین پروژه خود به سراغ یک لامبورگینی هوراکان Evo رفته و با تزئین بدنه این سوپراسپرت سفید با مجموعه‌­ای از نقوش مشکی، یک خودروی هنری خلق کرده است.

طرح مذکور با الهام از مینوتور (Minotaur) یا همان موجود اساطیری نیمه انسان-نیمه گاو، مینوتارو (Minotauro) نامیده شده تا یادآور ارتباط میان انسان و گاو (در اینجا استعاره از برند لامبورگینی) باشد.

در دو سوی بدنه، بازوهای یک انسان ورزشکار به تصویر درآمده که سرعت، شتاب و خشونت را نمایندگی می­‌کند. روی کاپوت نیز طرحی از دو مشت گره کرده به تصویر درآمده که نمایی از شاخ یک گاو را در نظر تداعی می‌­کنند. در سایر نقاط بدنه همچون سقف نیز شاهد برخی نقوش مشکی هستیم، اما هرچه به سمت انتهای بدنه حرکت کنیم، از خطوط و طرح‌های گرافیکی کاسته شده و بدنه لامبورگینی بیشتر خود را نشان می­‌دهد.

لامبورگینی هوراکان Evo

آقای کریستین ماسترو (Christian Mastro) مدیر بازاریابی شرکت لامبورگینی از همکاری با پائولو ترویلو برای ساخت یک خودروی هنری اظهار خوشنودی کرده است.

لامبورگینی هوراکان Evo به پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری مجهز است، که 631 اسب‌­بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و این خودروی ایتالیایی را ظرف تنها 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌­رساند.

مینوتارو در شهر میلان ایتالیا رونمایی شده اما قرار است از روز 13 نوامبر (22 آبان) در Palazzo Serbelloni در همین شهر و به عنوان بخشی از رویداد هنری Solo Andata در کنار برخی آثار دیگر پائولو ترویلو به معرض نمایش گذاشته شود.

دیدگاه کاربران