رقیب یاماها اگسایتر و سوزوکی رایدر آمد

هوندا RS-X رونمایی شد

24 آبان 1400 10:20

محصول جدید هوندا با نام RS-X برای بازار آسیا معرفی شد. موتورسیکلتی اسپرت که با تمرکز روی پیمایش روزانه ساخته شده است. این یعنی درست همان سگمنتی که یاماها Exciter و سوزوکی Raider در آن حضور دارند.

هوندا RS-X یک موتورسیکلت معمولی با جعبه‌دنده دستی است که روی شاسی یک اسکوتر سوار شده است.برخی آن را یک موتورسیکلت متعارف و برخی دیگر آن را اسکوتری از هوندا می‌نامند. ولی چیزی که واقعیت دارد این است که هوندا RS-X یک موتورسیکلت معمولی با جعبه‌دنده دستی است که روی شاسی یک اسکوتر سوار شده است. چیزی که به آن کلاس Underbone گفته می‌شود.

محصولات این کلاس به دلیل تطبیق‌پذیری و مقرون به صرفه بودن، بی‌اندازه در بازار آسیای جنوب شرقی محبوبیت دارند. در این مناطق اغلب موتورهایی را می‌بینیم که بسته‌هایی در جلوی پای راکب و هم‌چنین یک جعبه بزرگ در قسمت پشتی قرار داده شده است. این مدل‌ها، گزینه‌هایی عالی برای کسب و کارهای کوچک و خدمات مربوط به ارسال کالا به درب منازل است.

هوندا RS-X

در نمای جلویی، چهره‌ای عضلانی با چراغ‌های LED مجزا  را می‌بینیم که جلوه‌ای جوان‌گرا به هوندا RS-X بخشیده است. هم‌چنین یک ورودی هوای باز که رادیاتور مستقیماً در پشت آن معلوم است، نیز به جسارت RS-X افزوده است. خبر خوب این است که ترکیب‌بندی رنگ‌های این محصول به وضوح از روی نسخه مسابقه‌ای CBR1000RR-R نسخه فایربلید الهام گرفته شده است. در این موتور مانند سایر نسخه‌های مشابه، از نمایش دیجیتال LCD روی کنسول استفاده شده است.

قوای محرکه این هوندا 149 سی‌سی آب خنک تک سیلندر با 16 اسب‌بخار قدرت است.

قیمت پایه 2100 دلاری برای چنین محصولی منصفانه به نظر می‌رسد.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران