کراس‌اوری چینی با قیمت پایه 23 هزار دلار

معرفی مکسوس D60

24 آبان 1400 13:52

مکسوس D60 به عنوان شاسی­‌بلند هفت نفره ساخت برند زیرمجموعه سایک، معرفی شده است.

قیمت اعلام شده برای تریم­‌های الیت (7 نفره) و پرو (5 نفره) به ترتیب 25,245 و 23,000 دلار اعلام شده است.مکسوس D60 به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که 167 اسب­‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

چهره مکسوس D60 در چند مورد مثل جلوپنجره هشت ضلعی، چراغ‌های LED با چیدمان ماتریسی و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، با کانسپتی که در نمایشگاه خودروی پکن 2019 رونمایی شد، شباهت دارد.

بنابر اعلام سازنده، ساختار این خودرو با فناوری جوش دولایه ساخته شده تا از استحکام بدنه اطمینان حاصل شود. کیسه هوای راننده، سرنشین و دو کیسه هوای جانبی، ترمز ABS با تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز، دستیار ترمز، ترمز خودکار، کنترل پایداری الکترونیکی، دستیار شروع حرکت و فرود از سراشیبی، سایر تمهیدات پیش­‌بینی شده برای ایمنی مکسوس D60 است.

مکسوس D60

فهرست امکانات رفاهی استاندارد مکسوس D60 موارد زیادی را دربرمی‌گیرد، که از میان آن‌ها می‌­توان به سنسور و دوربین دید عقب، سنسور فشار باد تایر، فرمان چند حالته، سیستم صوتی با 6 بلندگو، ترمز پارک برقی، اتو هولد، کروزکنترل اشاره کرد.

در کامل‌ترین نسخه شاهد موارد بیشتری همچون سنسور پارک جلو، روکش‌های چرمی با دوخت متضاد، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌­ای و آینه‌های تاشو برقی خواهیم بود. لازم به ذکر است که نمایشگر 8 اینچی لمسی این خودرو در هیچ‌کدام از تریم‌ها، از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی نمی‌­کند.

مکسوس D60

مکسوس D60 در شش رنگ مشکی Metal، نارنجی Competitive، قرمز Wace، سفید Warm، آبی Polar Ash و خاکستری Warm Argent عرضه شده است، اما برای هریک از تریم‌ها تنها می­‌توان برخی رنگ‌ها را سفارش داد. مثلاً رنگ نارنجی Competitive تنها برای کامل‌ترین نسخه از مکسوس D60 یعنی تریم الیت قابل انتخاب است.

مکسوس برای اطمینان خاطر مشتریان D60، این خودرو را تحت پوشش گارانتی 5 سال یا صد هزار کیلومتر شامل خدمات امدادی رایگان به مدت پنج سال، قرار داده است. قیمت اعلام شده برای تریم­‌های الیت (7 نفره) و پرو (5 نفره) به ترتیب 25,245 و 23,000 دلار اعلام شده است.

دیدگاه کاربران