با توان حمل 700 کیلوگرمی

هوندا AWN، وسیله‌نقلیه حمل تجهیزات

27 آبان 1400 17:00

هوندا به تازگی یکی از تحسین‌برانگیزترین وسایل نقلیه خود را رونمایی کرده است. این محصول آخرین نسل از نمونه اولیه AWV (مخفف وسیله‌نقلیه کاری خودرو) است. هوندا این محصول را به مدت یک ماه تمام در محل ساخت خود آزمایش کرده است.

این خودروی کوچک باری می‌تواند تا 721 کیلوگرم بار را حمل کند و تا 750 کیلوگرم نیز یدک بکشد.وسیله نقلیه فوق بر اساس شاسی هوندا پایونیر UTV ساخته شده است. گفته می‌شود این خودروی کوچک باری می‌تواند تا 721 کیلوگرم بار را حمل کند و تا 750 کیلوگرم نیز یدک بکشد. شارژ ساده AWN از پریز برق 120 ولت حدود 6 ساعت طول می‌کشد.

این محصول هم می‌تواند به صورت کنترل از راه دور کار کند و هم به صورت مستقل و خودران. در حالت رانندگی خودکار، یک اپراتور با تبلت به مرکز فرمان آن می‌گوید که کجا برود ولی این خود وسیله نقلیه است که نحوه رسیدن به آنجا را مشخص می‌کند. برای مشاهده دنیای اطراف، یک دوربین جلو، دوربین سه‌بعدی، ردیاب GPS، لیدار و رادار هم روی آن تعبیه شده است.

هوندا AWN، وسیله‌نقلیه حمل تجهیزات

شرکت Black & Veatch از AWN برای حمل تجهیزات خود در محل ساخت سلول‌های خورشیدی استفاده کرد. درواقع حضور این وسیله نقلیه باعث می‌شود تا پرسنل این شرکت از انجام وظایف مربوط به حمل و نقل آزاد شوند و به مسئولیت‌های دیگری رسیدگی کنند. این اولین آزمایش واقعی AWN نبود. ولی اولین‌بار بود که هوندا چندین مورد از آن‌ها را به طور هم‌زمان ارزیابی می‌کرد.

پیش از این شرکت نسخه اولیه آن را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی 2019 به نمایش گذاشته بود.

دیدگاه کاربران