با قیمت پایه 131 هزار دلار

معرفی پورشه تایکان GTS مدل 2022

29 آبان 1400 10:16

پورشه قصد دارد با معرفی نسخه­‌های جدید از مدل تایکان، تعداد اعضای خانواده این سری را افزایش دهد. اکنون مدل GTS معرفی شده تا جای خالی بین تایکان 4S و تایکان توربو را پر کند.

پورشه تایکان GTS به لطف خروجی 590 اسب‌بخاری پیشرانه، می­‌تواند ظرف 3 و نیم ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.نصب نشان GTS روی رکاب­‌های جانبی مشکی، دیفیوزر عقب مشکی براق، رینگ‌های 20 اینچی مشکی با طرح Turbo S Aero، لوگوی پورشه روی نوار LED چراغ‌های عقب، نشان مشکی مات روی در صندوق عقب، چیدمان ماتریسی چراغ‌های جلو و پایه مشکی آینه­‌های جانبی، به عنوان مهمترین ویژگی‌­های ظاهری پورشه تایکان GTS به‌شمار می‌­آیند.

پورشه تایکان GTS به دو موتور برقی، مجموعه باتری به ظرفیت 93.4 کیلووات ساعت و سامانه چهارچرخ محرک مجهز است و به لطف خروجی 590 اسب‌بخاری پیشرانه، می­‌تواند ظرف 3 و نیم ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد. با اتصال مجموعه باتری به جریان 270 کیلووات، شارژ باتری ظرف 22.5 دقیقه از 5 به 80 درصد افزایش خواهد یافت.

پورشه تایکان GTS مدل 2022

سیستم تعلیق بادی تنظیم‌پذیر پورشه تایکان GTS از مدل توربو به عاریت گرفته شده و البته مجدداً تنظیم شده است. کالیپر ترمزهای شش پیستون به رنگ قرمز با دیسک‌های 390 و 358 میلی‌متری در جلو و عقب همراه شده است.

پورشه تایکان GTS اسپرت توریسمو (Sport Turismo) با ارتفاع بدنه مشابه با مدل سواری و البته باله عقب همرنگ با بدنه، به طیف مدل‌ها اضافه شده است.

پورشه تایکان GTS مدل 2022

سقف شیشه‌­ای با امکان تنظیم میزان نور وارده به کابین در سه حالت شفاف، مات و تیره و امکان سفارش ریل سقفی و میله اتصال دوچرخه به انتهای بدنه، از ویژگی­‌های جدید این مدل خواهد بود.

ثبت سفارش برای تایکان GTS و تایکان GTS اسپرت توریسمو از حالا آغاز شده است، ولی تحویل به مشتریان از سه ماهه دوم سال 2022 شروع می‌­شود. قیمت پایه پورشه تایکان GTS برابر با 131,400 دلار تعیین شده است، درحالی‌که این عدد برای تایکان GTS اسپرت توریسمو به 133,300 دلار افزایش می‌­یابد.

دیدگاه کاربران