به مناسبت 50 سالگی تاسیس امارات متحده عربی

معرفی نسخه ویژه از ب‌ام‌و X7

7 آذر 1400 15:18

بنیان‌گذاری کشور «امارات متحده عربی» به سال 1971 برمی‌گردد و اکنون 50 سال از این اتفاق می­‌گذرد. در کنار تمام رویدادهایی که در فاصله آوریل 2021 تا مارس 2022 برای گرامیداشت این اتفاق برنامه­‌ریزی شده است، نماینده شرکت ب‌ام‌و نیز از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد نسخه ویژه‌­ای از بزرگترین شاسی‌­بلند خودروساز آلمانی را به مشتریان معرفی کند.

این نسخه خاص از ب‌ام‌و X7، به مناسبت 50 سالگی تاسیس امارات متحده عربی معرفی شده است.این نسخه خاص از ب‌ام‌و X7 با نام کامل X7 UAE 50th Year Edition و توسط واردکننده انحصاری محصولات گروه ب‌ام‌و یعنی ابوظبی موتورز (Abu Dhabi Motors) معرفی شده است.

نخستین ویژگی این X7، رنگ سفید آن است که با نام سفید برلیان یخی متالیک شناخته می‌شود. نشان UAE 50 روی ستون D، رینگ‌های 22 اینچی M با پره‌­های V شکل و روکش مشکی Jet، از دیگر نکات قابل توجه در نمای ظاهری است.

در فضای داخل با پوشش چرم بسیار باکیفیت مخصوص خودروهای سفارشی ب‌ام‌و روبرو هستیم، که با رنگ‌های سفید و آبی Night در این بخش حضور دارد. نشان مخصوص 50 سالگی امارات که نشان‌دهنده شماره تولید خودروست، با فونت عربی و روی داشبورد در مقابل سرنشین جلو نصب شده. علاوه‌براین‌ها، یک شیشه عطر Amberblack Suite Scent نیز به همراه خودرو ارائه شده است، تا تجربه­‌ای خاص از سفر با این X7 ویژه برای سرنشینان اماراتی فراهم شود.

نسخه ویژه از ب‌ام‌و X7 به مناسبت 50 سالگی تاسیس امارات متحده عربی

خریداران ب‌ام‌و X7 UAE 50th Year Edition، امکان انتخاب از میان دو گزینه xDrive40i با پیشرانه شش سیلندر خطی یا M50i به همراه پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 4.4 لیتری را خواهند داشت.

برای تولید تنها 50 دستگاه از ب‌ام‌و X7 UAE 50th Year Edition برنامه‌­ریزی شده که تنها به صورت آنلاین از ابوظبی موتورز قابل سفارش خواهد بود. قیمت این خودرو اعلام نشده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران