حسن ختامی برای رولزرویس Dawn

گودبای پارتی اسپوفک با 3 رولزرویس جدید

25 آذر 1400 17:15

از آنجایی که رولزرویس Dawn به پایان عمر خود نزدیک می‌شود، شرکت تیونینگ Spofec سه نسخه جدید از مدل روباز آن را بر اساس ویرایش Black Badge معرفی کرد.

پکیج اوردوز بر اساس تریم بلک بج ساخته شده است، بنابراین همه‌چیز در این خودرو به رنگ مشکی درآمده است. اسپوفک نام پکیج جدید را Overdose انتخاب کرده است. این بسته به‌روزرسانی ابتدا شامل ارتقاهای بصری و مکانیکی عمده روی مدل Wraith در سال 2016 شده بود. پس از آن تغییرات مشابهی برای مدل Dawn در سال 2017 معرفی شد که سه مدل کوپه اوردوز وارد میدان شد. دست آخر شاهد هستیم که این تیونر پکیج فوق را روی سه مدل روباز بر اساس ویرایش بلک بج به اجرا درآورده است.

بررسی این خودرو را از نمای بیرونی شروع می‌کنیم. کیت بدنه کاملاً از فیبر کربن با گلگیرهای سفارشی جلو و عقب بازطراحی شده که در مجموع 13 سانتی‌متر به عرض خودرو اضافه می‌کند. هم‌چنین سپرهای جلو و عقب نیز اکنون با گرافیک تهاجمی‌تری طراحی شده است. هم‌چنین لبه‌های بیرونی جلو و عقب ترکیب شده است. در نهایت شاهد مجموعه‌ای از رینگ‌های 22 اینچی از برند Vossen هستیم. تایرهای آن با ابعاد 265.35 در عقب و جلو تعبیه شده‌ است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، پکیج اوردوز بر اساس تریم بلک بج ساخته شده است، بنابراین همه‌چیز در این خودرو به رنگ مشکی درآمده است.

اسپوفک اووردوز رولزرویس داون کانورتیبل

زیر کاپوت یک پیشرانه 6.6 لیتری 12 سیلندر Vشکل دو توربو دیده می‌شود که به لطف ماژول N-Tronic ارتقا یافته و اکنون 677 اسب‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. فراموش نمی‌کنیم که مدل استاندارد این خودرو 539 اسب‌بخار قدرت و 840 نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند.

اسپوفک می‌گوید محصول جدید می‌تواند صفر تا صد را در 4.6 ثانیه طی کند که 0.3 ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است. البته شرکت هم‌چنان سرعت نهایی را روی 250 کیلومتر برساعت ثابت نگه داشته است.

دیدگاه کاربران