خودرویی برقی با قابلیت کنترل سرعت

ارمغان هوندا برای کودکان بستری در بیمارستان

3 دی 1400 11:51

از نظر کودکان، بیمارستان­‌ها مکانی ترسناک و ناخوشایند به شمار می­‌آیند. اما هوندا قصد دارد این استرس را تاحدی کاهش دهد و به همین دلیل اقدام به عرضه یک خودروی برقی کوچک به نام شوگو نموده که البته از مدتی پیش در بیمارستان کودکان اورنج کانتی در کالیفرنیا مشغول خدمت­‌رسانی است.

سرعت این وسیله توسط پرستار یا همراه بیمار و در محدوده 1.6 تا 8 کیلومتر برساعت قابل تنظیم است.متخصصان هوندا با حذف درها و سقف این خودرو، وسیله­‌ای مناسب برای حمل کودکان ساخته­‌اند که در عوض صندلی چرخدار به کار گرفته خواهد شد. سرعت این وسیله توسط پرستار یا همراه بیمار و در محدوده 1.6 تا 8 کیلومتر برساعت قابل تنظیم است.

قابلیت­‌های کاربردی در طراحی این وسیله کاملاً قابل توجه بوده که از میان موارد مختلف می­‌توان به اهرم فشاری پشت وسیله اشاره کرد که علاوه بر قابلیت هدایت، دارای محفظه‌­ای برای قرار دادن لوازم و تجهیزات نیز هست.

در هوندا شوگو فضایی هم برای قرار دادن اسباب بازی موردعلاقه یا حیوان خانگی کودک پیش‌­بینی شده است، ضمن­ این‌که پلاک شخصی­‌سازی شده برای هر فرد را نیز می‌­توان در پشت خودرو نصب کرد.

هوندا شوگو برای کودکان بستری در بیمارستان

جا لیوانی، بوق با صداهای متفاوت و قابلیت تمیزشوندگی آسان سطوح، از دیگر ویژگی‌­های این وسیله نقلیه کوچک مخصوص کودکان است.

رَندال اسموک از طراحان ارشد شعبه هوندا در آمریکا که در طراحی شوگو هم نقش مهمی برعهده داشته، هدف از ساخت این وسیله را برآوردن نیازهای متفاوت کودکان و آفریدن تجربه‌­ای شاد برای آنان اعلام کرده است.

هوندی لیو مدیر تبلیغات خودرویی هوندا در آمریکا نیز مشاهده چهره خندان کودکان بیمار در پشت فرمان شوگو را باعث خوشحالی دانسته است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران