ارتقای قابلیت‌های آفرود توسط تیونر استرالیایی

تیونینگ تویوتا لندکروزر 300 توسط TJM

8 دی 1400 14:58

تویوتا لندکروزر یکی از محبوب­‌ترین شاسی­‌بلندهای موجود در بازار استرالیاست و بسیار مورد توجه علاقمندان آفرود قرار دارد. نسل جدید لندکروزر یعنی سری 300 هم از این قاعده جدا نیست به همین دلیل، یکی از تیونرهای فعال در استرالیا یعنی TJM به سراغ شاسی‌بلند ژاپنی رفته تا آن را برای سفرهای پرماجرا کاملاً آماده سازد.

TJM تنها به تغییرات ظاهری بسنده نکرده، چراکه سیستم تعلیق تویوتا لندکروزر 300 هم مورد بهسازی قرار گرفته است.یکی از تغییرات چشمگیر، سپر فلزی جلوی این خودرو است که با حسگرهای کیسه هوا و سایر تجهیزات ایمنی لندکروزر 300 کاملا هماهنگی دارد.

چراغ‌های LED اضافه، ریل سقفی قابل سفارش در رنگ مشکی یا همرنگ بدنه، مه­‌شکن­‌های LED، وینچ استیل، زیرسپری، قطعات محافظ زیر بدنه، میله فلزی که از روی گلگیرها به رکاب متصل شده، نوار LED و اسنورکل AirTec، مهمترین تغییرات ظاهری اعمال شده توسط TJM بر تویوتا لندکروزر 300 است. چادر جمع‌شونده و بیل‌چه مسافرتی که روی سقف نصب شده را نیز نباید از نظر دور نگه داشت.

تیونینگ تویوتا لندکروزر 300 توسط TJM

البته TJM تنها به تغییرات ظاهری بسنده نکرده است، چراکه سیستم تعلیق لندکروزر 300 هم مورد بهسازی قرار گرفته و با نمونه ساخت XGS تعویض شده که ضربه­‌گیرهای دوتایی با سوپاپ‌های چند مرحله‌­ای همگام با سرعت و قابل تنظیم در ارتفاع مختلف را به همراه دارد.

به لطف تایرهای بزرگ و البته کیت تنظیم ارتفاع، فاصله لندکروزر 300 از سطح زمین و ظرفیت بارگیری آن افزایش یافته است.

لندکروزر 300 در استرالیا با پیشرانه 3.3 لیتری توئین توربو شش سیلندر دیزل با 304 اسب­‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور و جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک و قفل دیفرانسیل مرکزی عرضه می­‌شود.

تیونینگ تویوتا لندکروزر 300 توسط TJM

براساس اطلاعاتی که شرکت TJM در وب سایت اینترنتی خود اعلام کرده، کیت تیونینگ لندکروزر 300 از سال 2022 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت این مجموعه هنوز اعلام نشده است، ولی علاقمندان می‌­توانند از همین حالا اقدام به ثبت سفارش نمایند.

دیدگاه کاربران