جلب توجه بیشتر برای محصول فراری

نگاهی به منصوری استالونه GTS

19 دی 1400 11:07

محصول جدید شرکت منصوری، نسخه‌­ای متفاوت از فراری 812GTS است، که می‌­تواند قلب طرفداران این خودرو و البته کارهای منصوری را به تپش وادار کند.

بدنه منصوری استالونه GTS جدید با روکشی جالب توجه به رنگ نارنجی تزئین شده است.به یاد داریم که این تیونر فعال در آلمان، در ماه مارس سال گذشته نسخه تیونینگ شده از 812GTS را با نام استالونه GTS و با با تغییرات گسترده در طراحی داخلی و خارجی و البته مشخصات فنی معرفی کرده بود.

اما بدنه منصوری استالونه GTS جدید با روکشی جالب توجه به رنگ نارنجی تزئین شده که البته بی­‌شباهت به رنگ فراری 458Speciale متعلق به مجری سابق برنامه تاپ‌گیر یعنی جیمز مِی، نیست. علیرغم جذابیت ظاهری این رنگ، به نظر می‌­رسد تزئین بدنه محصولات لامبورگینی با آن به نتیجه بهتری منجر شود، اما به هرحال نمی­‌توان جلب توجه و هیجان بصری فراری 812GTS با این رنگ را کتمان کرد.

منصوری استالونه GTS

منصوری چندین مورد بروزرسانی آیرودینامیکی روی بدنه فراری 812GTS اعمال کرده است، که طراحی جدید سپر جلو، رکاب­‌های جانبی، دیفیوزر عقب و همچنین باله بزرگ عقب را شامل می‌­شود.

ابعاد رینگ‌های منصوری استالونه GTS در محورهای جلو و عقب به ترتیب 21 و 22 اینچ است، که با تایرهای 265/30 و 335/25 همراه شده. بسیاری از قطعات نصب شده روی بدنه این فراری سفارشی هم از جنس فیبرکربن ساخته شده است.

منصوری استالونه GTS

منصوری برای ساخت منصوری استالونه GTS، پیشرانه 812GTS را مورد دستکاری قرار داده است، ولی برای حصول نتیجه به تغییرات ECU پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی این خودرو بسنده کرده تا خروجی 830 اسب‌بخار قدرت و 740 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده این خودرو باشد.

مشخص نیست شرکت منصوری برای تبدیل فراری 812GTS به منصوری استالونه GTS، چه مبلغی از مالکان این خودرو دریافت خواهد کرد.

دیدگاه کاربران