تیونینگ منحصربه‌فرد توسط Jaos

معرفی نسخه آفرود از لکسوس LX

23 دی 1400 13:05

بدون توجه به قابلیت‌­های آفرود، نسل جدید لکسوس LX به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای این رده شناخته می­‌شود. هرچند نسخه F Sport این خودرو در ایالات متحده با دیفرانسیل لغزش محدود عقب عرضه می­‌شود، اما مشتریان ژاپنی لکسوس LX می­‌توانند نسخه آفرود این خودرو را با سه قفل دیفرانسیل سفارش دهند.

لکسوس دست یاری به سوی یک شرکت تیونر به نام Jaos دراز کرده است، تا توانایی خارج جاده این شاسی­‌بلند بزرگ را افزایش دهد. گذشته از این، لکسوس دست یاری به سوی یک شرکت تیونر به نام Jaos دراز کرده است، تا توانایی خارج جاده این شاسی­‌بلند بزرگ را افزایش دهد. این نسخه جدید که همچون نمونه عرضه شده در بازار ژاپن با لقب Offroad معرفی شده، قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو که با نام اختصاری TAS شناخته می‌شود به معرض نمایش درآید.

رینگ‌های 20 اینچی به رنگ تیتانیوم-طلایی با تایرهای چهار فصل ساخت تویو و مجموعه قطعات محافظ بدنه از جنس پلیمر فیبرکربن شامل زیرسپری­‌های جلو و عقب، روکش دستگیره درها و لبه گلگیرها، مهمترین تغییرات ظاهری این نسخه ویژه نسبت به مدل استاندارد است.

نسخه آفرود از لکسوس LX

نیروی حرکتی لکسوس LX 600 از پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو به قدرت 409 اسب‌­بخار و حداکثر گشتاور 650 نیوتن‌متر تامین شده است، که خروجی را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها ارسال می‌­کند. البته در برخی بازارها مدل LX 600 با پیشرانه 3.3 لیتری توئین توربو با 305 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور به فروش می­‌رسد.

به هرحال این لکسوس منحصربه‌فرد یعنی LX Offroad، در فاصله چهاردهم تا شانزدهم ژانویه 2022 در نمایشگاه خودرو توکیو در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران