کروزرهای جذاب

معرفی دو نسخه سفارشی از ب‌ام‌و R18

28 دی 1400 16:56

در جریان نمایشگاه موتورسیکلت ورونا که در ایتالیا برگزار شده، ب‌ام‌و از نسخه سفارشی دو محصول خود یعنی R18 و R18 M رونمایی کرده است. نکته جالب اینکه مدل ویژه R18 M توسط متخصصان مجله LowRide ایتالیا طراحی و به دست کارگاه American Dreams of Lobardia در ایتالیا ساخته شده است.

نسخه R18 Aurora توسط سازنده موتورهای سفارشی یعنی Garage 221 و نسخه ویژه R18 M به دست کارگاه American Dreams of Lobardia در ایتالیا ساخته شده است.ب‌ام‌و R18 M به عنوان یک موتورسیکلت کروزر، توسط اوبردان بِزی طراحی شده و جزء سری جدید محصولات دوچرخ این برند است، که به نشان M مزین شده چراکه پیش از این، لوگوی M را تنها روی خودروهای اسپرت ب‌ام‌و مشاهده می­‌کردیم. غیر از کاهش وزن و تغییر موقعیت راکب، سایر بخش‌های مکانیکی و الکترونیکی R18 M بدون تغییر مانده است.

کاهش وزن ب‌ام‌و R18 M را باید مدیون نصب قطعات جدید شامل خروجی‌­های اگزوز کوتاه ساخت ER Exhaust Revolution، شیشه فایبرگلاس جلو ازبرند Elabotario، ورودی هوا و برخی قطعات دیگر از جنس فیبرکربن دانست. آینه‌های جانبی از Rizoma و چرم صندلی راکب از L R Leather تامین شده، درحالی‌که کارگاه Dox Art Factory هم رنگ‌­آمیزی بدنه را برعهده داشته است.

نسخه R18 Aurora توسط سازنده موتورهای سفارشی یعنی Garage 221 و به سفارش نمایندگی موتورسیکلت ب‌ام‌و در شهر رم شکل گرفته و شاسی، سیستم تعلیق و بدنه آن دستخوش تغییر شده است.

ب‌ام‌و R18 Aurora

ب‌ام‌و R18 Aurora درواقع تحت تاثیر موتورسیکلت‌­های کروزر آمریکایی و با شباهت به سایر محصولات Garage 221 شکل گرفته که از میان همه می‌­توان کد رنگ مشابه با ب‌ام‌و RT100 مدل 1983 را مثال زد.

خروجی­‌های اگزوز این محصول توسط Leo Vince تامین شده است، درحالی‌که طراحی جلوپنجره رادیاتور روغن این موتورسیکلت آلمانی نیز با تاثیر از خودروهای ساخت ب‌ام‌و در دهه 60 میلادی طراحی شده است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را باما دنبال کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران