• موتورسيکلت ب‌ام‌و R18 The Crown

موتورسیکلتی سفارشی به مناسب 100 سالگی BMW Motorrad

معرفی ب‌ام‌و R18 The Crown

27 تیر 1402 10:59

بخش موتورسیکلت ب‌ام‌و، هر از گاهی یکی از محصولاتش را در اختیار شرکت سفارشی‌ساز معروف قرار می‌دهد، که نتایج جالبی را در پی دارد. برهمین اساس محصول جدیدی با نام R18 The Crown شکل گرفته است.

ب‌ام‌و R18 The Crown یک موتورسیکلت سفارشی است و ساخته شده تا صدمین سالگرد BMW Motorrad (بخش موتورسیکلت ب‌ام‌و) را جشن بگیرد. این محصول در BMW Motorrad Days برلین رونمایی شد و توسط Dirk Oehlerking ساخته شده است.‌ وی طی ۳۰ سال گذشته در Ruhr آلمان فعالیت می‌کرد و به خاطر ساخت موتورسیکلت‌های غیرمعمولی و منحصربه‌فرد معروف شده است و می‌گوید که آن‌ها جوهر خلاقیتش هستند.

موتورسیکلت ب‌ام‌و R18 The Crown

این هنرمند آلمانی با یک BMW R18 جدید شروع کرده و مثل همیشه برای شکل دادن به آن از فوم و مقوا سخت استفاده کرده است. هدف این بود که حاصل کار قدرتمند، ظریف و دقیق به نظر برسد.

کارهای زیادی روی محصول انجام شده است. شاخه‌های جلویی حذف شده و با بازوی چرخشی دوطرفه جایگزین شده است. مخزن سوخت ۸ لیتری آن و بدنه اصلی از ورق آلومینیوم دو میلی‌متری ساخته شده است. هر کدام از آن‌ها برش خورده و خم شده و با دست هدایت شده تا طرحی مینیمال ایجاد کند. صندلی آن نیز روکش چرمی دارد.

موتورسیکلت ب‌ام‌و R18 The Crown

لوله اگزوز فولاد ضد زنگ آن با دست ساخته شده است. تعداد جالبی از عناصر مستقیما از ب‌ام‌و آمده‌اند. موتور باکسر آن استوک است؛ اما تعلیق عقب، چراغ جلو، ابزارها و ... همانند نمونه اصلی موتورسیکلت هستند.

برای این مدل، رنگ Champagne Platinum با جزئیات مرواریدی انتخاب شده است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران