ظاهری زیبا برای شاسی‌بلند پورشه

معرفی کاین پلاتینیوم ادیشن 2022

29 دی 1400 11:03

نسل جدید پورشه کاین در آینده نزدیک و با مدل 2023 عرضه خواهد شد، اما قبل از وقوع این اتفاق، برند آلمانی به منظور بدرقه­ باشکوه با نسل فعلی، نسخه پلاتینیوم ادیشن از این شاسی‌­بلند را به مشتریان آمریکایی معرفی کرده است.

این نسخه خاص از کاین با تغییراتی ویژه برای بدنه و کابین به میدان آمده استهمچون پانامرا پلاتینیوم ادیشن که مدتی قبل معرفی شد، این نسخه خاص از کاین هم با تغییراتی ویژه برای بدنه و کابین به میدان آمده است، که واضح‌ترین آن‌ها اجزای نقره‌­ای مات در حاشیه ورودی‌­های هوا، لوگوها و حروف Porsche در چراغ‌های LED عقب است.

مجموعه رینگ‌های 21 اینچی RS Spyder Design هم با رنگ نقره‌­ای پلاتینیوم تزئین شده است، درحالی‌که باید به حاشیه مشکی براق شیشه­‌های جانبی و خروجی­‌های مشکی اگزوز هم اشاره کرد.

پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن 2022 را می­‌توان با رنگ‌های روغنی سفید یا مشکی و یا چند طیف متالیک شامل مشکی Jet، سفید Carrara، ماهونی، آبی Moonlight و یک رنگ خاص به نام  Chalk (سفید گچی) سفارش داد.

پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن 2022

در فضای کابین پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن با کمربندهای ایمنی به رنگ سفید گچی، دستگیره داخلی درها از جنس آلومینیوم، پارکابی با حروف  Platinum Edition و همچنین تریم قطعات آلومینیومی با سطح بافت‌دار روبرو هستیم. علاوه‌براین پورشه اعلام نموده که زیرمجموعه سازنده محصولات سفارشی این شرکت، یعنی Porsche Manufaktur برای دریافت هرگونه سفارش مشتریان آمادگی کامل دارد.

تجهیزاتی شامل چراغ‌های LED جلو، سقف پانوراما، سیستم صوتی Bose، نورپردازی داخلی و صندلی­‌های اسپرت با تنظیم هشتگانه برقی به صورت استاندارد در پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن 2022 نصب شده است.

خریداران می‌­توانند کاین پلاتینیوم ادیشن را در یکی از تریم‌های استاندارد، E-Hybrid و S  سفارش دهند، ضمن­ این‌که نسخه کوپه از این شاسی‌­بلند هم در تمامی این تریم‌ها قابل انتخاب است.

پورشه کاین پلاتینیوم ادیشن 2022

قیمت پایه کاین در نسخه عادی و کوپه به ترتیب 79 و 83,300 هزار دلار تعیین شده است، که برای مدل S به 93.4 و 95.6 هزار دلار و تریم E-Hybrid به 92.7 و 93.8 هزار دلار افزایش می‌­یابد.

شرکت پورشه از هم‌اکنون در حال ثبت سفارش مشتریان برای تریم پلاتینیوم ادیشن است، اما تحویل خودروها به مشتریان آمریکایی از تابستان 2022 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران